Rejse til New York - ville i gøre det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Manden min har lige inviteret mig med til NY i marts måned, da han fik et mega godt tilbud, og valgte at betale det hele med hans lommepenge..

Men, ville i turde rejse så langt omkring jeres 28 -29??

Jeg kontakter flyselskabet idag for at være sikker på at de vil have mig med.. Vi tager 6 overnatninger, for at vi kan tage hensyn til mig og mavenm så tempoet sættes herefter..

Hvis i har nogle forbehold, så kom med den - det kan bestemt ikke udelukkes at der er mange ting jeg ikke ved, og bare er optimistisk fordi det kunne være super dejligt med en sidste ferie hvor det bare er os 2..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

JonTri

DET Poulsen skriver:

Manden min har lige inviteret mig med til NY i marts måned, da han fik et mega godt tilbud, og valgte at betale det hele med hans lommepenge..

Men, ville i turde rejse så langt omkring jeres 28 -29??

Jeg kontakter flyselskabet idag for at være sikker på at de vil have mig med.. Vi tager 6 overnatninger, for at vi kan tage hensyn til mig og mavenm så tempoet sættes herefter..

Hvis i har nogle forbehold, så kom med den - det kan bestemt ikke udelukkes at der er mange ting jeg ikke ved, og bare er optimistisk fordi det kunne være super dejligt med en sidste ferie hvor det bare er os 2..

Afsted med Jer!!! Ferie bliver aldrig det samme igen. 

Anmeld

27. februar 2012

LilleLene

go for it

bare hsik venepumpe øvelser eller måske støttestrømper

Anmeld

27. februar 2012

pemiro

Pak kufferterne og kom afsted! I skal da endelig nyde en ferie bare jer to, det bliver jo aldrig det samme igen (altså på en go måde )... Gooo tuuuuur

Anmeld

28. februar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Weee, både jordemoder, flyselskab og ja jer her inde siger go for it..

So NY here we come alle 3, ja ja den ene i indpakket udgave..

Anmeld

3. marts 2012

viben

Jeg har lige været afsted i uge 31.og det var så fedt... Hvis du ellers har en normal graviditet kan jeg kun anbefale det :-) vi havde en fast hotelpause om eftermiddagen hvor jeg fik slapper af.eller taget en morfar og så fungerede det fint med de ellers ømme ben... Og der var ingen problemer ift. Sas som vi fløj med :-) enjoy!!!

Anmeld

7. marts 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

viben skriver:

Jeg har lige været afsted i uge 31.og det var så fedt... Hvis du ellers har en normal graviditet kan jeg kun anbefale det :-) vi havde en fast hotelpause om eftermiddagen hvor jeg fik slapper af.eller taget en morfar og så fungerede det fint med de ellers ømme ben... Og der var ingen problemer ift. Sas som vi fløj med :-) enjoy!!!

Ai tak, det var fedt lige at høre at du havde været afsted endda lidt senere end jeg og dejligt at høre at det gik godt..

Vi kommer også til at overholde hotelpauserne som du så fint kalder det.. Jeg glæder mig så meget nu..

Anmeld

7. marts 2012

LotusCPH

Ja det er bare afsted det ka I sagtens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.