Hjælp på linjen kære piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Anonym trådstarter

JEG ER EN PADE ! JEG VED DET ! JEG ER TALBLIND OG DUR IKKE TIL TAL OG REGNING ELLER NOGET I DET HELE TAGET MED TAL!   ER ANONYM DA JEG VIRKELIG FLOVER MIG OG ER KED AF JEG IK SELV KAN REGNE PÅ DET !

KAN SE I MIN KALDENDER AT JEG D. MANDAG D. 28 FEBRUAR 2011 HAR VÆRET SAMMEN MED KÆRESTEN I 29 MÅNEDER... NOGLE DER KAN HJLÆLP MED AT REGNE DERFRA OG TIL IDAG OG FORTÆLLE MIG HVOR LANG TID VI HAR VÆRET SAMMEN ???????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Anonym trådstarter

eeeejjjj com on

Anmeld

27. februar 2012

lilledittemor

Anonym skriver:

JEG ER EN PADE ! JEG VED DET ! JEG ER TALBLIND OG DUR IKKE TIL TAL OG REGNING ELLER NOGET I DET HELE TAGET MED TAL!   ER ANONYM DA JEG VIRKELIG FLOVER MIG OG ER KED AF JEG IK SELV KAN REGNE PÅ DET !

KAN SE I MIN KALDENDER AT JEG D. MANDAG D. 28 FEBRUAR 2011 HAR VÆRET SAMMEN MED KÆRESTEN I 29 MÅNEDER... NOGLE DER KAN HJLÆLP MED AT REGNE DERFRA OG TIL IDAG OG FORTÆLLE MIG HVOR LANG TID VI HAR VÆRET SAMMEN ???????

Det må jo være 2 år og 5 måneder

Anmeld

27. februar 2012

lilledittemor

Ditte_Marie skriver:

Det må jo være 2 år og 5 måneder

Læste forkert ..
Prøver lige igen

Anmeld

27. februar 2012

lilledittemor

Anonym skriver:

Dvs. at det er 12 måneder mere.

Så har i været sammen i 41 måneder..
Det er 3år og 5 måneder

Anmeld

27. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Skal du ikke være ked eller flov over jeg er os talblind men de skide god til det med at stave ligesom der er nogen der er ordblinde kan man os være talblind 

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Dvs. at det er 12 måneder mere.

Så har i været sammen i 41 måneder..
Det er 3år og 5 måneder

wee det længe... tustind tak for svaret

Anmeld

27. februar 2012

ano14316

ja d. 28 feb. altså i mprgen, har i været sammen i 3 år og 5 måneder.

Anmeld

27. februar 2012

Tona

Anonym skriver:

Du skal ikke være flov over at være talblind. Jeg er også talblind og jeg regner på niveau med et barn i 4 klasse og så er det enda højt sat da jeg nærmest ingen evne har til at regne i hovedet. DET ER IKKE FLOVT AT VÆRE TALBLIND!. Det er jo ikke fordi man er dum eller noget. Det har intet at gøre med hvor klog man er. Der er bare nogen der er født som ordblind eller talblind

Anmeld

27. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Amandas-mor skriver:

Du skal ikke være flov over at være talblind. Jeg er også talblind og jeg regner på niveau med et barn i 4 klasse og så er det enda højt sat da jeg nærmest ingen evne har til at regne i hovedet. DET ER IKKE FLOVT AT VÆRE TALBLIND!. Det er jo ikke fordi man er dum eller noget. Det har intet at gøre med hvor klog man er. Der er bare nogen der er født som ordblind eller talblind

Lige mine ord 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.