plukveer hele tiden!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.744 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

smukkeJosefine

Heeeej ....

Jeg har plukveer hele tiden, det gør så sindsyg ondt. 

Jeg er i uge 38 og har prøvet at ha plukveer før, men aldrig så slemt! kan blive i tvivl om det er nu? eller... om det bare er mig som er pivet... og hver gang jeg får mine veer, kan jeg mærke hvordan den lille bebs trykker ned ad.... AV AV...

Er det måske tegn på at det er snart??? eller er det bare helt almindelig GRUSOMME plukveer!?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

L&V

CKJ skriver:

Heeeej ....

Jeg har plukveer hele tiden, det gør så sindsyg ondt. 

Jeg er i uge 38 og har prøvet at ha plukveer før, men aldrig så slemt! kan blive i tvivl om det er nu? eller... om det bare er mig som er pivet... og hver gang jeg får mine veer, kan jeg mærke hvordan den lille bebs trykker ned ad.... AV AV...

Er det måske tegn på at det er snart??? eller er det bare helt almindelig GRUSOMME plukveer!?

Knus

Kan da godt forstå du er i tvivl.. Er de reglmæssige?? Gør det så ondt at koncentrationen er svær at holde??

Anmeld

26. februar 2012

smukkeJosefine

jaaa, jeg havde plukveer igår fra kl. 15 - 23 ca med en halv time imellem veerne.. og idag har jeg været svimmel og haft rigtig ondt... jeg har haft det mærkeligt...

men skal til sidste scanning imorgen... så må jeg høre dem ad om det er normalt at de skal være så slemme?

Anmeld

26. februar 2012

L&V

CKJ skriver:

jaaa, jeg havde plukveer igår fra kl. 15 - 23 ca med en halv time imellem veerne.. og idag har jeg været svimmel og haft rigtig ondt... jeg har haft det mærkeligt...

men skal til sidste scanning imorgen... så må jeg høre dem ad om det er normalt at de skal være så slemme?

Nå okay så er det nok kraftige plukveer der er ved at gøre klar til mere.. spændende med imorgen..

Anmeld

26. februar 2012

smukkeJosefine

Månsson skriver:

Nå okay så er det nok kraftige plukveer der er ved at gøre klar til mere.. spændende med imorgen..

ja, jeg er også rigtig spændt...

men har først termin den 17/3 , men det kan være prinsessen kommer lidt før,

Anmeld

26. februar 2012

Kamulla

kan sagtens være begyndende veer dem som udsletter livmoderhalsen og gør dig blød eks.. plukveer skal som hovedregl ikke gøre ondt  jeg ville ikke bekymre mig når du er så langt henne som du er bare se tiden an.. tager de til og bliver reglmæssige så er det nok tid men det kan godt tage flere dage før de udvikler sig til veer..

pøj pøj og glæder mig til en update 

Anmeld

26. februar 2012

L&V

CKJ skriver:

ja, jeg er også rigtig spændt...

men har først termin den 17/3 , men det kan være prinsessen kommer lidt før,

Ja det kan man aldrig vide med de små banditter.. held og lykke

Anmeld

26. februar 2012

TTM

tro umiddelbart også "kun" det er pluk-veer.... Men HUSK

Er du i tvivl, så ring til FG, barnet har ikke godt af stress, heller ikke de sidste uger

God fødsel !

Anmeld

26. februar 2012

smukkeJosefine

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.