Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så rundenede vi 21+0 og den sidste uge har far også fået lov at mærke spark og liv fra drengene det er jo guld værd at se ham så glad!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du bare flot gravid - og faren må da være ved at sprænges af stolthed! (:
så flot en tvillinge mave.
M (: skriver: Hvor er du bare flot gravid - og faren må da være ved at sprænges af stolthed! (:
Mange tak hihi jeg tror mere han er stolt over at han har lavet 2...
MissBee skriver: Mange tak hihi jeg tror mere han er stolt over at han har lavet 2...
Haha, så må han få et klistermærke til bilen, hvorpå der står: "Rigtige mænd får tvillinger!"
twinny skriver: så flot en tvillinge mave.
Mange tak kære twinny
M (: skriver: Haha, så må han få et klistermærke til bilen, hvorpå der står: "Rigtige mænd får tvillinger!"
hahaha den har je ikke set.. det ville være lidt sjovt!!!
MissBee skriver: Mange tak kære twinny
jamen det var da så lidt... Det er sååå hyggeligt at følge dig... Nu vil jeg have to tvillinge drenge mere...
Jeg vil bare sige, det er simpelthen så hårdt i perioder... Men jeg vil ikke give det op for noget som helst... Det er bare livet så gave... Det er det self også en med.... Men dobbelt gave med to..
Glæd dig..
haha... Jaah alle min mands venner skrev også til ham.. En rigtig mand laver TVILLINGE DRENGE. god mandehørm.
twinny skriver: jamen det var da så lidt... Det er sååå hyggeligt at følge dig... Nu vil jeg have to tvillinge drenge mere... Jeg vil bare sige, det er simpelthen så hårdt i perioder... Men jeg vil ikke give det op for noget som helst... Det er bare livet så gave... Det er det self også en med.... Men dobbelt gave med to.. Glæd dig..
hahaha jeg kan ikke se mig selv være gravid en gang mere jeg elsker min mave og mine drenge men som du selv siger er det hårdt især fordi jeg ligger i sengen/sofaen fra denne uge af.. kun 1 arbejdsdag tilbage..
Og selvom kroppen glæder sig savner jeg at lave noget lidt mere end bare at ligge..
Men alt for de små pus
Nu er den værste shopping også overstået og det giver mig ro
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128