måske et underligt spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. marts 2009

louisepigen23

Hej allesammen

Jeg er gravid i 9 mdr... og utålmodigheden er stor,.... da jeg så er gået på barsel nu, kommer jeg nemt til at tænke over mange underlige ting....

Det er sådan at jeg selv var helt skaldet næsten da jeg blev født og min kæreste havde rimeligt meget hår.... så er det jeg har hørt at hvis man lider meget af halsbrand kan det være fordi den har meget hår.... men er det bare en ammestuehistorie eller er der noget om det? har i nogle erfaringer med det?

Ved godt det er et underligt spørgsmål men nu spørger jeg alligevel...

På forhånd tak

Louise som venter en lille dreng om ca 3 uger..... (glæder mig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2009

Amelia<3

louisepigen23 skriver:

Hej allesammen

Jeg er gravid i 9 mdr... og utålmodigheden er stor,.... da jeg så er gået på barsel nu, kommer jeg nemt til at tænke over mange underlige ting....

Det er sådan at jeg selv var helt skaldet næsten da jeg blev født og min kæreste havde rimeligt meget hår.... så er det jeg har hørt at hvis man lider meget af halsbrand kan det være fordi den har meget hår.... men er det bare en ammestuehistorie eller er der noget om det? har i nogle erfaringer med det?

Ved godt det er et underligt spørgsmål men nu spørger jeg alligevel...

På forhånd tak

Louise som venter en lille dreng om ca 3 uger..... (glæder mig)

Hej

jeg har hørt når man har meget halsbrand når man er gravid så har barnet meget hår.

Anmeld

25. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Man behøver ikke være på barsel for at tænke på sjove ting. Det har gjort hver dag i hele mit liv
Jeg havde pænt meget halsbrand, men Jesse var skaldet som et æg da han kom ud (eller næsten da, for han havde en Voldborg stribe )

Anmeld

25. marts 2009

Loggidut

mine 3 ældste unger havde da hår, men ikke meget, og Tiffanie havde rigtig meget hår, men jeg har aldrig haft halsbrand.
Jeg tror det er ammestuesnak, og måske ligger sandheden mere i at nogle børn ligger tættere op ad mavesækken end andre, og nogen sparker mere på den end andre.

jeg ved det ikke, ved mig passer det ihvertfald slet ikke nogen steder

Anmeld

25. marts 2009

Mormilla

Jeg havde os meget halsbrand og min søn havde næsten ikke noget hår...

Anmeld

25. marts 2009

louisepigen23

Jeanne skriver:

Man behøver ikke være på barsel for at tænke på sjove ting. Det har gjort hver dag i hele mit liv
Jeg havde pænt meget halsbrand, men Jesse var skaldet som et æg da han kom ud (eller næsten da, for han havde en Voldborg stribe )

hihi voldborg stribe...

så er det måske bare en af de 1000 vis af historier man hører...

nu må vi se til den tid

Knus

Anmeld

25. marts 2009

Mary

Altså, mine børn har begge haft parykker da de blev født, men jeg har ikke haft halsbrand Men er blevet spurgt rigtig mange gange, om jeg havde halsbrand når folk så mine vidundere, hehe. Men de havde altså også MEGET hår, og har haft det lige siden Det kan være lidt svært at holde styr på.

Pøj pøj med den lille knægt i maven.

Kh Maria, Juliane 291205 og Annika 070707

Anmeld

25. marts 2009

louisepigen23

- skriver:

Ammestuesnak...

Der er ellers mange gode, men denne må være en af de bedre

ja det er det...

men hvad skal man tro på og hvad skal man ikke tro på hihi

Anmeld

25. marts 2009

louisepigen23

Mary skriver:

Altså, mine børn har begge haft parykker da de blev født, men jeg har ikke haft halsbrand Men er blevet spurgt rigtig mange gange, om jeg havde halsbrand når folk så mine vidundere, hehe. Men de havde altså også MEGET hår, og har haft det lige siden Det kan være lidt svært at holde styr på.

Pøj pøj med den lille knægt i maven.

Kh Maria, Juliane 291205 og Annika 070707

Mange tak for det...

Anmeld

25. marts 2009

fam.4xc

havde også pænt meget halsbrand begge gange, min store pige havde masser af hår og lillesøs havde ik meget, så ammestue historie, kan man vist roligt kalde det

Store søster 1 dag gammel;
http://www.123hjemmeside.dk/Caroline-Catrine/1617853?i=1768564

Lillesøs et par timer gammel;
http://www.123hjemmeside.dk/Caroline-Catrine/1617849?i=14489503

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.