Hej...
Først lidt forhistorie...
Mine drenge går hos verdens bedste dagplejer... Om tirsdagen går de i legestue med 5 andre dp´er, drengene er ikke særlig glade for at være der.. Vores dp er ny, hun er startet op med vores drenge og så er det en anden ny i gruppen som er startet 1 feb. De 4 andre har været der i 100 år og en madpakke. De 4 har altid haft en underlig opførsel. De virker sure, og gider ikke rigtig andre børn end deres egne. Har været sammen med dem nogle gange da Mikkel var syg og vi fik lov at komme lidt i dp. De snakkede sammen som om jeg ikke var der, og det var kun min egen dp der snakkede med mig. Det var ret ubehageligt. Men det var jo bare mig.
Igår skulle jeg så aflevere i legestu. Min dp kommer ud og jeg havde Jeppe klistret fast på kroppen, og Mikkel stod ved siden af mig(jeg sad ned) En af dp kommer for at tage imod et andet barn, og Mikkel viser hende stolt den bog han har med... Han siger se 3 gange, men hun ignorere ham. 3 gange.... Jeg siger højt, hun har ikke tid nu, hun vil sikkert se i den om lidt. Hun reagerer stadig ikke, modtager sit barn og går ind. Jeg får afl Jeppe og Mikkel sådan nogenlunde, men går ud med en underlig smag i munden.
Har nu talt med min egen dp, og hun siger det er et kendt problem at de ikke "gider" andre børn end deres egne"(hendes ord), så nu går jeg sgu videre til dp pæd.....
Hvad siger i??? Skulle de ikke finde et andet sted at arbejde???
Knuz Heidi
Anmeld