Hej...
Går med nogle tanker om, at søge en fast stilling på et plejehjem. Men det er ikke så nemt endda...
Jeg er afløser på et plejehjem, men kører det meste af tiden ude i byen. Jeg bliver så kastet rundt i 3 grupper og har både dag og aftenvagter. Men jeg får en masse erfaring i rygsækken og 3 løntrin extra ved at være afløser. Har desuden 30-46 timer om ugen, hvilket svinger, for jeg ved nærmest ikke hvornår jeg skal arb. Kan tit blive kaldt på arb om morgen...
Nu er det så, at jeg er ved at køre helt træt i det hele. Arbejder meget og føler jeg er bagefter med ALT. Føler aldrig jeg har overskud ell tid til noget og jeg kan mærke, det er begyndt at påvirke mig i alle negative retninger.
Der er så kommet en fast stilling på et plejehjem, hvor jeg var ufaglært engang. MEN det er inde på selve plejehjemmet, hvor jeg skal have 4 faste borgere... Med ALT. Både bad, madning, rengøring osv. Stillingen er på 35 timer ugentligt i gennemsnit over 4 uger. Der er en rimelig fin vagtplan. Men den ene borger er virkelig tung + at det er en stilling inde, hvor jeg helst vil arbejde ude i folks egne hjem.
Tænker lidt på, om jeg mon kører sur i det, når det ikke er drømme-jobbet, ell om jeg bare skal springe ud i det også søge en ude-rute, når der bliver en slået op...
Hvad ville I gøre????

Kloster
Anmeld