Øv altså! Er vi de eneste der ikke kravler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

L-Mortil3

ARG! Jeg får stress! De kære børn er aaaaalt for hurtige herinde! Milan og jeg, kan jo SLET ikke være med!
Milan kravler da... når han har møvet sig som en såret soldat hen til en stol/sofa hvad det måtte være... så kravler han lige 4 skridt og rejser sig... Han går med Brio vognen og skubber alt foran sig og går...

Men for pokker hvor vi dog føler os bagud
- Jeg ved godt han grundet motorikken pga. Kiss at han er bagud, men for søren, nu vil vi gerne snart være først

Andre der føler sig lidt bagefter?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Janni.

Så vil Silas og jeg også gerne melde os som "bagud i flokken". Silas møver sig også rundt som en anden soldat, han har aldrig kravlet  Om han kommer til det, tvivler jeg faktisk på. 

Han viser meget lidt interesse for at komme op at stå, faktisk gider han næsten kun lige at stå når bukserne skal trækkes op på plads efter bleskifte. Lidt doven er man vel.. 

Ved godt man ikke må sammenligne børn, men når de 3 piger i hans mødregruppe lystigt både kravler og går - så føler man altså at man har et langsom barn 

Anmeld

26. februar 2012

L-Mortil3

Hvor er jeg glad for vi er lidt flere sorte får LOL ! Nej man må ikke sammenligne, men gud hvor er det svært ! Skulle jeg sammenligne med storebror er han jo waaaaaay behind! (Kravlede som 5,5 mdr og gik 10 mdr) iiih ;-)

Anmeld

26. februar 2012

Rødhætte

Line&Liam&Milan skriver:

ARG! Jeg får stress! De kære børn er aaaaalt for hurtige herinde! Milan og jeg, kan jo SLET ikke være med!
Milan kravler da... når han har møvet sig som en såret soldat hen til en stol/sofa hvad det måtte være... så kravler han lige 4 skridt og rejser sig... Han går med Brio vognen og skubber alt foran sig og går...

Men for pokker hvor vi dog føler os bagud
- Jeg ved godt han grundet motorikken pga. Kiss at han er bagud, men for søren, nu vil vi gerne snart være først

Andre der føler sig lidt bagefter?

Nej man må ikke sammenligne, MEN det gør man jo lidt alligevel. Synes William er SÅ langsom! Han er først nu i denne weekend begyndt at møver sig frem som en soldat og han bliver 1 år i næste mdr.. Han har været hurtig til så mange andre ting, men det med at komme frem har han ikke set nogen grund til .. Man går og er helt bange for om han nogen sinde vil op og gå  Dog er han så småt begyndt at rejse sig op af små ting, så han kommer på knæ  Så nej du er ikke alene

Anmeld

26. februar 2012

Sofia

Alfred kravler heller ikke, han møvrer sig ganske lidt bagud, men hader generelt at ligge ned, han vil hellere sidde. Han rejser sig heller ikke op ved ting. Men han er sød og smuk og dejlig

Anmeld

27. februar 2012

AnneBJ

Felix kravler heller ikke. Han møver sig af sted, og det går stærkt! Han kan rejse sig op ved lave ting, fx en kasse med legetøj eller lignende, men ikke sofabordet og sådan noget.

Han kan gå ved sin triptrap stol, og brio gåvognen (det er bare nemmere med stolen, for den smutter ikke fra ham...)

Anmeld

27. februar 2012

Lulle25

Du skal ikke få stress. De kære små er jo som os andre helt deres egen. Og det skal nok komme. Jeg har 4 børn og nr.3 kravlede også senere end de andre og kan huske jeg tænkte er der noget galt og blev helt stresset, men min sp sagde bare det kommer lige pludselig og heldigvis havde hun ret. Han gik også først da han var 18 måneder, men jeg tror det var fordi jeg fødte ham ved en sædefødsel, han har siddet op i min mave længe og havde dermed ikke så mange muskler i benene, men aner det ikke og idag løber han jo rundt. Rasmus der er fra marts 2011 går snart, men han har også været godt med med alt.

Så bare rolig lige pludselig knækker han koden og så går det afsted

Anmeld

28. februar 2012

Janni.

Line&Liam&Milan skriver:

Hvor er jeg glad for vi er lidt flere sorte får LOL ! Nej man må ikke sammenligne, men gud hvor er det svært ! Skulle jeg sammenligne med storebror er han jo waaaaaay behind! (Kravlede som 5,5 mdr og gik 10 mdr) iiih ;-)

Storbror har jo også været vild hurtig og dygtig.

Jeg har hørt at det er godt at gøre tingene langsomt men sikkert så det er stilen vi satser på herhjemme

Anmeld

29. februar 2012

L-Mortil3

Janni. skriver:

Storbror har jo også været vild hurtig og dygtig.

Jeg har hørt at det er godt at gøre tingene langsomt men sikkert så det er stilen vi satser på herhjemme

Det kan du have ret i, Roooooligt og sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.