Spørgsmål til de som har 2 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Tenna92

Jeg ved enu ikke om jeg er gravid, men åbnede øjne her dan anden dag og strøj lige ud på wc'et og kastede op, og kvalmen varede ved i 2-3 timer og så var jeg på duperne igen, jeg havde ikke kvalme overhoved under min første graviditet så ved ikke helt hvordan det foregår..

det næste er så, man siger jo alt går hurtigre med symtomer når man er andengangs gravid, men jeg syns alligevel nu nok det her går lidt for stærkt, som sagt aner jeg ikke om jeg er gravid og skal først have mens mellem d 1-8 så vil ikke tage nogen test før da, men mine bryster er begyndt at løbe med mælk nu og min søn fylder altså 2år den 26 marts??? er det normalt hvis altså jeg er gravid? og ud over det kan der være andre grunde til de begynder på det? og kan de være rigtigt at jeg for symtomer så hurtigt som i ca 14 dage gammelt foster??? syns det lyder ret vildt! men gider som sagt ikke købe en test med mindre min mens udebliver og vil heller ikke gå til lægen før jeg ligesom ved noget mere, nok nogen andre der har mere brug for den tid ind jeg har, derfor jeg henvender mig her inde håber at få nogen afklaringer for syns det forvire mig lidt nu!

På forhånd tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

FrkZier

jeg synes du sku slå koldt vand i blodet, og så vent med at stresse til efter du har fundet ud af om du overhovedet ER gravid eller ej..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.