Scanning imorgen, kryds fingre piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Camillos

Mit brunlige udflåd kommer og går men er bestemt ikke kraftigt. Idag er mine ømme bryster kommet igen med fuld skrue og vågnede med kvalme. 

Nu er det 1 uge siden jeg blev scannet alt så fint ud 5+2, Nu skal jeg scannes imorgen 6+2 nogle siger man kan se hjerteblink andre gør ikke. Vil i ikke nok krydse fingre for at jeg ser hjerteblink i morgen og alt er i skønneste orden .. Jeg håber sådan det er min tur nu  Men er altid nervøs..  for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

FrkZier

Camillos skriver:

Mit brunlige udflåd kommer og går men er bestemt ikke kraftigt. Idag er mine ømme bryster kommet igen med fuld skrue og vågnede med kvalme. 

Nu er det 1 uge siden jeg blev scannet alt så fint ud 5+2, Nu skal jeg scannes imorgen 6+2 nogle siger man kan se hjerteblink andre gør ikke. Vil i ikke nok krydse fingre for at jeg ser hjerteblink i morgen og alt er i skønneste orden .. Jeg håber sådan det er min tur nu  Men er altid nervøs..  for mig

Anmeld

26. februar 2012

Camillos

FrkZier skriver:

tak

Anmeld

26. februar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

og
herfra

Anmeld

26. februar 2012

Røverdatter

krydser fingre for jer!  

Anmeld

26. februar 2012

Nettemor

26. februar 2012

Rødhætte

Camillos skriver:

Alt hvad jeg kan! Er sikker på at I nok skal få en rigtig god dag imorgen

Anmeld

26. februar 2012

MyBigWish

26. februar 2012

Camillos

Fru Skovrup skriver:

og
herfra

tak.. smiler

Anmeld

26. februar 2012

Pernille84

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.