Blødning - 39 + 1?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.624 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

monedk

Hej alle.

Jeg ved ikke om der er nogen der har prøvet det samme, men jeg har her til morgen haft sex med min kæreste og nu bløder jeg - det ligner ikke menstrations blød det er mere tyndt og flydende. Jeg har nu taget et bind på og ville se hvor meget der kom på en time. Ved ikke om jeg skal ringe til FG?

Nogen der har erfaringer med dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Månelys

monedk skriver:

Hej alle.

Jeg ved ikke om der er nogen der har prøvet det samme, men jeg har her til morgen haft sex med min kæreste og nu bløder jeg - det ligner ikke menstrations blød det er mere tyndt og flydende. Jeg har nu taget et bind på og ville se hvor meget der kom på en time. Ved ikke om jeg skal ringe til FG?

Nogen der har erfaringer med dette?

Det kunne da lyde som tegnblødning! Ingen grund til at ringe til FG synes jeg. Vent og se om du måske får vandafgang eller veer, men tror godt man kan have tegnblødning en god del tid før fødslen går i gang

Anmeld

26. februar 2012

monedk

Okay - 1000 tak for svaret  

Anmeld

26. februar 2012

sommerfuglen82

Tror nu også godt det kunne være tegnbløgning

Der er jo noget om at sex kan sætte gang i fødslen og kan se du er næsten ved terminsdatoen, så det kunne da være dejligt hvis det havde sat det i gang

Anmeld

26. februar 2012

DLM

Jeg fik tegnblødning og begyndende veer efter sex med kæresten 12 timer senere havde jeg født så jeg sender da lidt ve støv til dig

Anmeld

26. februar 2012

monedk

Tak alle sammen  
Kunne være dejligt hvis lillemanden kom nu - er så utålmodig  

Anmeld

26. februar 2012

Drømme

Åh altså, gid det var mig

Det lyder som tegnblødning vent og se, veer eller vandafgang skulle gerne snart komme

Du må lige give en update

Krydser fingre for fødslen er på vej sender desværre ikke vestøv - har termin i morgen så venter selv utålmodigt :b

Håber du får en skøn fødsel !

Anmeld

26. februar 2012

Mumto3

Det kan både være en tegnblødning, men det kan altså også bare være et lille blodkar der er sprunget mens I havde sex. Man får flere og mere yderligtliggende blodkar under graviditeten, og derfor kommer man meget nemmere til at bløde.

Der er ingen grund til at ringe til fødegangen. Måske er det tegnblødning og måske er det bare en helt almindelig sex-graviditets-blødning.

Anmeld

27. februar 2012

monedk

Det hele var bare noget tegnblødning.
Men håber nu lillemanden kommer snart alligevel (har termin på lørdag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.