bange for at teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Puttemusen93

jeg er ikke gået over tid, men vi havde sex uden noget da jeg havde æl,
og har haft små kvalme og og er meget træt mere end normalt.
men kan ikke teste før i morgen.
christopher er 15 måneder, er det for tidligt med en ny lille en, men igen jeg tænker der ikke skal være for meget forskeld på dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

JH12

Jeg synes ikke det vil være for tidligt.. Men det er bare min personlige mening.. Men jeg tror på børn der bliver født tæt på hinanden, får rigtig meget gavn af hinanden

Og hvis du siger din søn nu er 15 måneder, så vil der også være omkring 24 måneder imellem dem, og det lyder meget rimeligt

Anmeld

26. februar 2012

Nessie

Tjah, man kan jo sige lidt hårdt at I så må tage konsekvensen af ubeskyttet sex

Men hvis jeres søn er 15 mdr. nu, så er han alligevel omkring 2 år når den lille kommer, og det er vel meget passende?

Anmeld

26. februar 2012

Masig

Jeg synes heller ikke det er for tidligt... Jeg håber vi ikke får ligeså svært ved at blive gravide anden gang som første gang, for vil gerne have dem meget tæt på hinanden.... Synes (ud fra hvad jeg har set og erfaret) at de får meget mere ud af hinanden med kort tid mellem dem....

Anmeld

26. februar 2012

th

Puttemusen93 skriver:

jeg er ikke gået over tid, men vi havde sex uden noget da jeg havde æl,
og har haft små kvalme og og er meget træt mere end normalt.
men kan ikke teste før i morgen.
christopher er 15 måneder, er det for tidligt med en ny lille en, men igen jeg tænker der ikke skal være for meget forskeld på dem

altså hvis du er gravid, så synes jeg da det er passende nok. det er jo tit der er ca 2 år mellem og det vil der jo også bliver her.

Anmeld

26. februar 2012

Puttemusen93

ja det er self rigtigt nok, men håber da også at den er positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.