Sikke en forskrækkelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. marts 2009

st

Uha i går bliver vi ringet op af Jeppes mor. Hun fortææer at Jeppes far var vågnet op med voldsomme smerter i brystet om morgenen, og at de var taget direkte til lægen. Derfra videre med fuld udrykning til Skejby sygehus, da der var mistanke om en blodprop ved hjertet.

Jeppe og jeg kører derover ret hurtigt, og finder heldigvis en glad og noget forskrækket farfar. Han gennemgår i løbet af i går mange undersøgelser, for at de skal finde frem til, hvad der er sket og hvorfor. Umiddelbart er det ikke en blodprop, men ved en kikkertundersøgelse gennem kranspulsåren finder de ud af, at 6 af hans kar ommkring er meget forkalkede/forsnævrede.

Vi var naturligvis samlet allemand derovre i går, og var alle meget forskrækkede. Jeppes far har det efter omstændighederne godt, og var glad for, at vi kom derover.

I dag fik vi så en anden besked. Der har været tale om en blodprop, og han har været heldig. Han står så for i løbet af forholdsvis kort tid, at skulle have lavet en dobbelt eller tredobbelt by-pass. Så det har lige pludselig vendt verden op og ned, og sat tingene lidt i perspektiv. Det er uhyggeligt når man er tæt på at miste nogen man står så nært. Man får virkelig sat tanker i gang.

Men godt at han er et sted, hvor de holder øje med ham, og Skejby er vel nok nærmest verdens bedste sted at være, når man har noget med hjertet. Så vi er rolige ved, at han er i gode hæner.

Nu må vi se, hvornår han skal have foretaget by-passen.

Så jeg kommer nok til at bruge en del tid på hospitalet i den kommende tid.

st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2009

Stumpen

Hej st..

Sikke da et indlæg, for ja det sætter tankerne igang!!
Men som du siger han er i de bedste hænder.. Lyder til at han har en god og kærlig familie, der er der for ham..
God bedring med ham..
Anja..

Anmeld

25. marts 2009

3rollinger

Kaere st

Det var da noget lo** med din svigerfar. Stakkels Jeppe. Hvordan har han det? Og din svigermor? Det er noget af en forskraekkelse og "wake-up call" naar man skal igennem saadan en omgang.

Jeg haaber at operationen kommer snart. Jeg kunne forestille mig at det maa vaere en haard en at gaa og vente paa.

Knus
st

Anmeld

30. marts 2009

Munder

puha st, sikke en forskrækkelse. Hvordan går det nu, jeg sender da lige et par varme tanker din vej.

kh
Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.