Hvilken barnevogn valgte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

Pernille84

babymus77 skriver:

Jeg har altid kun haft emmaljunga;-) Så til vores sidste barn 10 år efter, er valget self også faldet på emmaljunga big Star supreme;-)

Dejligt at høre at andre også vælger denne vej, selvom mange mener at vognen blir skæv osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

babymus77

Pernille84 skriver:

Dejligt at høre at andre også vælger denne vej, selvom mange mener at vognen blir skæv osv.

Den jeg havde for 10 år siden til min søn, den fik min tidligere svigerinde... Hun har efterfølgende brugt den til 2 børn... Jeg så den forleden dag og stadig ligeså fin:-)) den jeg nu har købt, er dog brugt til et barn en enkelt sommer... Så jo jeg erKlart til den vogn:-)

Anmeld

26. februar 2012

serinasmor

Vi valgte en Basson Grande ... vi havde ikke det helt store budget at smide efter en barnevogn - selvom vi fik den i gave ... 

Vi valgte den, fordi den var billig, har affjedring, har langt liggemål(97 cm), var sort og kunne være i bilens bagagerum (lille bil)

Det ser ikke ud til at den kommer til at holde til mere end ét barn.. selve barnevognskassen har fået lidt fugt af at den har stået ude i mere end 2 år (vi har ikke plads til den indenfor) og stellet er rustent efter gåture i snedriver og på saltede stier i 3 vintre..

Men jeg vil på ingen måde klage over vognen - vi har BRUGT den og nok ikke altid behandlet den lige pænt ... den har stået ude under halvtag i alt slags vejr .. og kun være inde et par gange hvor den var blev rigtigt våd og skulle tøre...

Serina bruger den stadig hver eneste dag (vi har behandlet de steder den havde fået fugt) - men når hun er færdig med det tror jeg enten den bliver foræret til nogle der skal til karneval eller solgt i den blå avis som ekstravogn for meget få penge ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.