Ville i teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Anonym trådstarter

Har haft min mens én gang siden fødslen, min datter er 4,5 måned. Den kom d. 23 januar, altså lidt over en måned siden. Den er ikke kommet igen denne måned endnu. Ville i bare gå ud fra mens var uregelmæssig efter fødsel, eller ville i tage en g-test? Hvis jeg er gravid er jeg mellem 4 og 5 uger henne. Og vi ønsker ikke et barn mere lige nu, det er for tidligt. Men ville heller ikke kunne få en abort, det kan jeg ikke få mig selv til.

Det er mega usansynligt jeg er gravid, da vi har brugt kondom under sex, men det er jo sket at folk er blevet gravide alligevel..

Er generelt meget frugtbar og min mens blev regelmæssig med det samme efter p-pille stop i sin tid, og blev sådan set også gravid mere eller mindre med det samme. Har de sidste dage oplevet kæmpe appetit, og så har jeg taget 3 kg på på en uge! Det kunne jo også bare være tegn på mens er på vej, men hvorfor kommer den så ikke??

Jeg plejer at lide af voldsom PMS op til mens, hvor jeg bliver ekstremt rasende, og det har jeg ikke haft endnu.. Ved ikke om jeg bare skal tænke den er uregelmæssig, eller?? Vil helst ikke være gravid nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

**Ønskebabyen

Vi kan jo desværre ikke fortælle dig om du er gravid eller ej, men det kan en test. Så jeg ville teste, hvis jeg stod i din situation

for det resultat du ønsker

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Tøsen* skriver:

Vi kan jo desværre ikke fortælle dig om du er gravid eller ej, men det kan en test. Så jeg ville teste, hvis jeg stod i din situation

for det resultat du ønsker

Det føles bare lidt dumt hvis det er fordi min mens bare er uregelmæssig efter en fødsel Men det er bare fordi det ville være så skidt, hvis jeg var gravid, så ville jeg have brug for al tænkelig tid til at overveje hvad der skulle ske!

Anmeld

26. februar 2012

mortilnoahogmelina

Altså jeg havde min første mens efter fødsel omkring 26 marts og forventede den så igen ca sammen tid til april . Da vi nåede d .1 maj og den stadig ikk var kommet tog jeg en test og den var positiv på trods af at vi havde brugt kondom os . Så jo der er en lille chance for at du er gravid . Jg ville teste mest for at få ro i sindet .

Anmeld

26. februar 2012

Tona

Anonym skriver:

Har haft min mens én gang siden fødslen, min datter er 4,5 måned. Den kom d. 23 januar, altså lidt over en måned siden. Den er ikke kommet igen denne måned endnu. Ville i bare gå ud fra mens var uregelmæssig efter fødsel, eller ville i tage en g-test? Hvis jeg er gravid er jeg mellem 4 og 5 uger henne. Og vi ønsker ikke et barn mere lige nu, det er for tidligt. Men ville heller ikke kunne få en abort, det kan jeg ikke få mig selv til.

Det er mega usansynligt jeg er gravid, da vi har brugt kondom under sex, men det er jo sket at folk er blevet gravide alligevel..

Er generelt meget frugtbar og min mens blev regelmæssig med det samme efter p-pille stop i sin tid, og blev sådan set også gravid mere eller mindre med det samme. Har de sidste dage oplevet kæmpe appetit, og så har jeg taget 3 kg på på en uge! Det kunne jo også bare være tegn på mens er på vej, men hvorfor kommer den så ikke??

Jeg plejer at lide af voldsom PMS op til mens, hvor jeg bliver ekstremt rasende, og det har jeg ikke haft endnu.. Ved ikke om jeg bare skal tænke den er uregelmæssig, eller?? Vil helst ikke være gravid nu!

Det med at du ikke har PMS det kan også bare skyldes at du har født. Det kan faktisk i nogle tilfælde få det til at forsvinde og holde sig væk, så det kan du jo håbe på. Selv led jeg af frygtelige mens smerter før jeg blev gravid og nu er der intet problem med det.

Ang. det med at du har stor appetit og sådan lidt graviditetssymptomer, så kan det også sagtens være der bare er kuk i hormonerne her i starten og det kan også være derfor at du ikke har fået din mens som du skulle.

MEN når det så er sagt, så ville jeg nok teste hvis det var mig, for jeg ville ikke gidde gå og have den tvivl i baghovedet.

Håber at du får det testsvar du ønsker dig

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Det med at du ikke har PMS det kan også bare skyldes at du har født. Det kan faktisk i nogle tilfælde få det til at forsvinde og holde sig væk, så det kan du jo håbe på. Selv led jeg af frygtelige mens smerter før jeg blev gravid og nu er der intet problem med det.

Ang. det med at du har stor appetit og sådan lidt graviditetssymptomer, så kan det også sagtens være der bare er kuk i hormonerne her i starten og det kan også være derfor at du ikke har fået din mens som du skulle.

MEN når det så er sagt, så ville jeg nok teste hvis det var mig, for jeg ville ikke gidde gå og have den tvivl i baghovedet.

Håber at du får det testsvar du ønsker dig

Jeg havde bragende PMS ved den første mens efter fødslen, så så heldig tror jeg ikke jeg er!
Gider bare heller ikke bruge penge på en test hvis det bare er pjat. Det virker så usansynligt når vi har brugt kondom, men man HAR jo hørt om folk hvor det er sket.. Iiih! MÅske skulle jeg bare bestille nogen på nettet.

Tak for svar

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Altså jeg havde min første mens efter fødsel omkring 26 marts og forventede den så igen ca sammen tid til april . Da vi nåede d .1 maj og den stadig ikk var kommet tog jeg en test og den var positiv på trods af at vi havde brugt kondom os . Så jo der er en lille chance for at du er gravid . Jg ville teste mest for at få ro i sindet .

Hvad gjorde du så?? Fik du en abort? Hvor vildt det kunne ske Forstår slet ikke hvordan, men man hører jo jævnligt folk fortælle det er sket for dem!

Anmeld

26. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Det er meget normalt at der er rod i cyklussen efter en fødslen, men tag en test - så er du da på den sikre side 

Anmeld

26. februar 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Hvad gjorde du så?? Fik du en abort? Hvor vildt det kunne ske Forstår slet ikke hvordan, men man hører jo jævnligt folk fortælle det er sket for dem!

Ja jeg valgte en abort min søn var kun 4 måneder .
Men jeg har aldrig fortrudt noget mere i mit liv .

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Ja jeg valgte en abort min søn var kun 4 måneder .
Men jeg har aldrig fortrudt noget mere i mit liv .

Puha, det er hårdt at høre.. Hvis jeg var gravid nu, ville det ikke passe ind overhovedet! MIn uddannelse ville blive udskudt et år mere, jeg ville ikke kunne få flere fødselsklip, vores pige er alt for lille til at blive storesøster synes jeg, og vi har haft det hårdt med forholdet her i starten, så det ville være at sætte det på en ekstra hård prøve.. Men på samme tid tror jeg ikke jeg kunne få en abort nu jeg har set, hvad sådan en lille spire kan blive til

Er sikkert ikke gravid, men man gør sig da nogle tanker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.