Har haft min mens én gang siden fødslen, min datter er 4,5 måned. Den kom d. 23 januar, altså lidt over en måned siden. Den er ikke kommet igen denne måned endnu. Ville i bare gå ud fra mens var uregelmæssig efter fødsel, eller ville i tage en g-test? Hvis jeg er gravid er jeg mellem 4 og 5 uger henne. Og vi ønsker ikke et barn mere lige nu, det er for tidligt. Men ville heller ikke kunne få en abort, det kan jeg ikke få mig selv til.
Det er mega usansynligt jeg er gravid, da vi har brugt kondom under sex, men det er jo sket at folk er blevet gravide alligevel..
Er generelt meget frugtbar og min mens blev regelmæssig med det samme efter p-pille stop i sin tid, og blev sådan set også gravid mere eller mindre med det samme. Har de sidste dage oplevet kæmpe appetit, og så har jeg taget 3 kg på på en uge!

Det kunne jo også bare være tegn på mens er på vej, men hvorfor kommer den så ikke??
Jeg plejer at lide af voldsom PMS op til mens, hvor jeg bliver ekstremt rasende, og det har jeg ikke haft endnu.. Ved ikke om jeg bare skal tænke den er uregelmæssig, eller?? Vil helst ikke være gravid nu!
Anmeld