WUHU.. Jeg skal være mor igen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Anonym trådstarter

Ja jeg skriver altså som anonym da jeg har venner og familie der er herinde som garanteret følger med..

Jeg har en søn på snart 1 år og har igår testet positiv.. Efter kun 30 sekunder kom nr to streg HELT tydeligt. Har regnet mig frem til at jeg så er 4+1/2 stykker, og skal føde i November. der vil blive 19 mdr imellem dem.. Og jeg GLÆDER mig.. Nu håber både jeg og den bedre halvdel at den bliver her..

Det her er simpelthen noget jeg har ønsket mig siden jeg kom hjem fra sygehuset da jeg var langtids indlagt da jeg mistede omkring 5 mdr med den "store"...  

Og jeg blev simpelthen nød til at komme ud med det, det er hemmeligt og folk får det først at vide når man begynder at kunne se det på maven... Og det håber jeg først at man begynder lige op til NF scanningen.. Jeg skal selvfølgelig nok give mig til kende når den tid kommer

Hvordan fortalte i familien at de skulle være mormor/morfar/farfar/farmor osv osv osv igen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

B&J

stort tillykke med du skal være mor igen...... og glæder mig til at se hvem du er...

jeg tror jeg vil få fat i en t-shirt eller body der står jeg skal være store bror eller søster på hvis jeg kan vente for sidste gang gik der 2 sek også ringede jeg til min mor og sagde nu kunne jeg endelig give hende verdens største ønske også skreg og hoppede hun af glæde ihhihihihi

Anmeld

26. februar 2012

Pernille84

Tillykke med at du skal være mor igen  Håber den lille spire bliver derinde

Anmeld

26. februar 2012

GitteC78

Stort tillykke, det er da skønt

Jeg har selv en søn på 17 mdr. og har termin på lørdag. Vi fortalte vores forældre, at de skulle være bedsteforældre igen, da jeg var i ca uge 5-6. Begge hold forældre tog det rigtigt pænt og blev rigtigt glade på vores vegne. Som min mor siger, de skal nok få meget ud af hinanden. Nu glæder jeg mig bare til lillebror eller lille søster kommer ud

Anmeld

26. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Jubii yay..
Stort tillykke med endnu en lille spire.

Anmeld

26. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja jeg skriver altså som anonym da jeg har venner og familie der er herinde som garanteret følger med..

Jeg har en søn på snart 1 år og har igår testet positiv.. Efter kun 30 sekunder kom nr to streg HELT tydeligt. Har regnet mig frem til at jeg så er 4+1/2 stykker, og skal føde i November. der vil blive 19 mdr imellem dem.. Og jeg GLÆDER mig.. Nu håber både jeg og den bedre halvdel at den bliver her..

Det her er simpelthen noget jeg har ønsket mig siden jeg kom hjem fra sygehuset da jeg var langtids indlagt da jeg mistede omkring 5 mdr med den "store"...  

Og jeg blev simpelthen nød til at komme ud med det, det er hemmeligt og folk får det først at vide når man begynder at kunne se det på maven... Og det håber jeg først at man begynder lige op til NF scanningen.. Jeg skal selvfølgelig nok give mig til kende når den tid kommer

Hvordan fortalte i familien at de skulle være mormor/morfar/farfar/farmor osv osv osv igen? 

stort tillykke

Anmeld

26. februar 2012

JH12

Ej hvor dejligt for dig.. Rigtig stort Tillykke

Anmeld

26. februar 2012

Vinker

Anonym skriver:

stort tillykke

Vores søn har selv fortalt at han ska være storebror - han sagde til bedsteforældrene at mor har en baby i maven. han var også ret hurtig til at fortælle hele børnehaven det. ja måske han fik det afvide lidt tideligt, men vi kunne bare ikke holde mund

kh Rikke, 11+6

Anmeld

26. februar 2012

Nessie

Stort tillykke 

Jeg regner med at vi køber en bluse hvor der står "jeg skal være storebror", og så må vi jo ellers på familiebesøg

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg glæder mig bare SÅ meget til at fortælle familien det.. Glæder mig meget til at se min svigerfars ansigt, for han skal nemlig selv være far til august.. Det er en efternøler han skal have, for hans den yngste er 18.. Hihi.. Tror også at det ender med at jeg giver den 'store' et eller andet på hvor der står at han skal være storebror, bare for at se hvor lang tid der går før de opfatter det :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.