xander forkølet igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

4kløver

Nej hvor er jeg bare træt af det. Synes godt nok han har været det mange gange vi er nok oppe på 5 gange nu.. Men her til aften er han begyndt at hoste det lille pus.. Læge kan vi jo først få fat i på mandag. Jeg er ved at være bange for at vi har fugt i huset og han måske har taget skade.. vil så lige at vi gør alt for at få det undersøget om vi har.
Lige som alt køre godt med ham så bliver han forkølet vil ikke spise så meget og sover bare.. øv øv herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

4kløver

Han har falsk strubehoste..

Anmeld

27. februar 2012

Leonora25

4kløver skriver:

Han har falsk strubehoste..

Puuh, ha det er ikke sjovt  Det lyder så voldsomt!! Rigtig god bedring med ham, det lille pus!! Håber I finder ud af om der er fugt

Anmeld

27. februar 2012

4kløver

Leonora25 skriver:

Puuh, ha det er ikke sjovt  Det lyder så voldsomt!! Rigtig god bedring med ham, det lille pus!! Håber I finder ud af om der er fugt

Tak..
Har snakket med lægen i dag med fugten. Vis det viser sig at der er skal vi alle undersøges, Xander er desværre for lille. Om det var for at blive undersøget eller har taget skade fik jeg ikke lige med..

Anmeld

27. februar 2012

Københavnermor

Puha, det må være hårdt. 

Vores lillepige har haft 1 sygedag i hendes 10 uger lange liv, og det syntes jeg var hårdt nok. Hun kastede op og havde feber og var meget ked... 

Så jeg føler virkelig med jer.. 

Anmeld

27. februar 2012

4kløver

Nu som Moar skriver:

Puha, det må være hårdt. 

Vores lillepige har haft 1 sygedag i hendes 10 uger lange liv, og det syntes jeg var hårdt nok. Hun kastede op og havde feber og var meget ked... 

Så jeg føler virkelig med jer.. 

Tak.. Han hoster og hoster og har ingen lyst til mad. men hvem ville det. Så en go gå tur står den på i morgen..

Anmeld

27. februar 2012

Københavnermor

4kløver skriver:

Tak.. Han hoster og hoster og har ingen lyst til mad. men hvem ville det. Så en go gå tur står den på i morgen..

Stakkels lille dreng. 

Jeg håber den friske luft gør godt imorgen!  Go tur!

Anmeld

27. februar 2012

morbibi

Hvad får han så mod sin strube hoste?

Anmeld

27. februar 2012

4kløver

morbibi skriver:

Hvad får han så mod sin strube hoste?

Nej.. damp og frisk luft..skal til lægen igen tirsdag og vis han er frisk så får han sin vaccination. Så jeg håber..

Anmeld

28. februar 2012

morbibi

4kløver skriver:

Nej.. damp og frisk luft..skal til lægen igen tirsdag og vis han er frisk så får han sin vaccination. Så jeg håber..

Håber det hjælper, men husk, at mange små børn er snottet. Det har alle mine været, så på det område, ser jeg frem til et sommerbarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.