Lidt Nyt herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. marts 2009

82Miraklet

Hej Piger...

Åhhh som andre af jer også skriver... så har jeg bare SÅ dårlig samvittighed over at jeg aldrig får svaret på indlæg herinde.. men tiden er bare ikke til det og desværre heller ikke overskudet...

Har nu endelig efter en lang kamp fået en dato til dåb til lillebror og samtidig også et sted at være.. Puhhhh der er godt nok ikke meget at tage af her i foråret først på sommeren... øv øv.. Nå, men nu er det da i hus, så nu skal der pusles med invitationer, bordkort og pynt...

Naija skal snart starte i børnehave, syntes bare tiden går alt for hurtigt.. kan slet ikke ha at hun skal stoppe i dagplejen.. øv øv.. min lille Pige er ved at blive stor... med egne meninger og holdninger til alle ting... Hun er bare super dejlig, elsker stadig sin lillebror rigtig meget og elsker stadig at være med til at passe, holde skifte osv... troede ellers det hurtigt gik over, men det ser det ikke ud til.... Hun har nu kun ble på om natten og når vi skal ud af huset.. ellers går hun på potten eller wc.... Hun elsker at tegne og lege med dukker og kan genkende sit navn når det står skrevet nogen steder... Hun snakker utroligt meget og vi forstår næsten alt, ellers skal hun nok skære det ud i pap hvad hun mener... Mor er gammel fordi hun rynker på panden når hun smiler og far skal have bøllebank når han giver mor et knus... hehe ja hun er sgu skøn.

Lillebror er ved at blive en rigtig dejlig lille dreng som vi kan nyde... Han døjer stadig lidt med maven, men det er blevet MEGET bedre og jeg trykker ham nu selv under fødderne når han piver lidt for meget !! han smiler og er ellers en rigtig glad dreng... jeg er oppe 1-2 gange om natten så det er ok, alt i alt Dejligt at have 2 unger....

Jeg selv.. ja Puha.. har en del at tænke på for tiden... min mor brækkede ryggen her for små 4 uger siden, heldigvis kan det klares med korset og krykker, men man er jo alligevel bekymret... min ældste lillesøster er ved at gøre klar til at tage til Afganistan som soldat og den mindste lillesøster er begyndt at besvime og være meget forvirret og konfus.. så kæmper med at få hende til at gå til lægen.. Heldigvis har hun fundet en super sød kæreste som også presser på !!! så nu må vi se... og jeg kan jo desværre ikke bare lukke af.. og tage mig af mig selv...Men nu må vi se... jeg øver mig stadig I, at tage min egen lille familie incl mig selv i 1. prioritet, men ikke altid helt nemt !!

puha nå det blev vidst lidt langt, SORRY !!!
Men til jer der læste med så siger jeg bare tak, og I skal bare lige vide at selvom jeg måske ikke skriver på jeres indlæg så bliver de læst og tjekket HVER dag...

Store Knus fra mig, som syntes det var rart lige at få pustet lidt ud herinde..

ps. venter lige på validering af et par billeder mere af lillebror.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2009

st

Du har sørme da også dit at se til. Sikke meget der sker omkring dig både privat og i familien.

Godt at lillebror endelig er ved komme over sine maveproblemer.

st

Anmeld

25. marts 2009

Stumpen

Man må da sige at der sker noget i din familie.. Håber vireklig at det hele ender ud i det bedste.. Men ja, det er vigtigt at få hende afsted til lægen, for det lyder ikke helt godt det du beskriver!!

Godt at bettemand har fået det bedre, så I rigtig kan nyde de to skønne guldklumper I nu er beriget med..
Anja..

Anmeld

26. marts 2009

3rollinger

Hej Maria

Det lyder til at tingene koerer paa skinner i det lille hjem. Det er jo dejligt. Og sjovt med vores smaa unger. Det er rigtig at de bliver store. Men hvor er de bare sjove lige nu.

Jeg haaber at din mor og soester snart er i bedring.

Knus
st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.