Ang tandsmerter (Voksne - ikke for sarte)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

NinaNymannMadsen

TykkeTrunteMor skriver:

Jeg kan kun sige i lige måde Hvis de også ligger for skævt, er det en kirug som skal fjerne dem

Jeg er også overrasket over jeg åbenbart i min mund har en meget lav smertetærskel... Eller også er jeg heldig....

jo tak.

jeg ved ikk hvor skævt de ligger ved bare det er meget skævt kan mærke det med tungen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

TTM

aarhusmor skriver:

ja, jeg fik 9 piller om dagen i 5 dage og det slog ikke betændelsen ned. (Hvilket vist er normalt)

Jeg skulle også til kirug men fik trukket tanden ud af min gamle tandlæge i stedet og hun fik infektionen med ud.

Desværre brækkede det kæbeknoglen og ja.... jeg bløder stadig og det var d. 6 januar. Før det hev en anden tandlæge kæben af led. Det går bare rigtigt godt.

av for pokker da..... Men håber da snart det er overstået for dig!!

Anmeld

28. februar 2012

TTM

Vil da lige komme med en update...

Jeg var hos min tandlæge, og det første hun gjode, var at bore i tanden.... Jeg tænkte ikke over det, før hun siger:

"Kan du mærke noget?"

Jeg svarer nej, men tænker ikke over hvorfor jeg ikke kan mærke noget..... Hun små-griner så, og siger "Så var min diagnose rigtig, din tandrod er død, så vi klarer rodbehandlingen uden bedøvelse. 20 min og så kan du køre hjem igen"

Men men men men men men.....

I spidsen af den ene rod (der er 4 i de bagerste kindtænder) gjorde det fandeneme ondt! Så der var lige 1-2 mm som stadig (!?!) levede...!

Men der blev taget billeder og filet og boret og vasket og fyldt i hullerne (Der var jo 4 ) og jeg sidder nu med en tand som ikke har nogen rod længere.... Men er smertefri og glæder mig til jeg skal ha' den rigtige fyldning i til april...

Er bare glad for jeg kunne beholde min tand, nu afventer vi bare at bylden skal forsvinde.....

Tak til alle som har læst med

Anmeld

28. februar 2012

aarhusmor

TykkeTrunteMor skriver:

av for pokker da..... Men håber da snart det er overstået for dig!!

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.