lille pruttens værelse :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

Dianaaa

uuh syntes jeg har hørt om så mange der er igang med projekt børneværelse fortiden, så jeg har lige givet mig selv et ordenligt los bag i og er selv igang på min søns værelse , jeg har forelsket mig i stjerner og grønt åbenbart  og så er det ikke så baby agtigt - ville bare lige dele det med nogen, er dog ikke færdigt endnu der mangler stadig en del, nogle boghylder og en lille rumdeler,legetæppe gardiner osv..

jeg ved ikke om der har været en tråd om børneværelser for nylig, men flash* gerne billeder af jeres børns værelser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Dianaaa

Dianaaa skriver:

uuh syntes jeg har hørt om så mange der er igang med projekt børneværelse fortiden, så jeg har lige givet mig selv et ordenligt los bag i og er selv igang på min søns værelse , jeg har forelsket mig i stjerner og grønt åbenbart  og så er det ikke så baby agtigt - ville bare lige dele det med nogen, er dog ikke færdigt endnu der mangler stadig en del, nogle boghylder og en lille rumdeler,legetæppe gardiner osv..

jeg ved ikke om der har været en tråd om børneværelser for nylig, men flash* gerne billeder af jeres børns værelser

nånå, det var åbenbart ikke så flot ,som jeg selv syntes

Anmeld

25. februar 2012

Mamalou

Dianaaa skriver:

nånå, det var åbenbart ikke så flot ,som jeg selv syntes

Jo - det er super fedt og rigtig drenget! Lige min stil! 

Her har vi også sat værelse i stand, da vi er flyttet, men skal lige have købt en seng til storesøster, inden jeg flasher værelset  

Anmeld

25. februar 2012

Nessie

Der er ikke så meget at se, men det ser da fint ud med grønt og stjerner  Og når der først kommer boghylder osv. op, så bliver det rigtig fint

Anmeld

25. februar 2012

Dianaaa

Mamalou skriver:

Jo - det er super fedt og rigtig drenget! Lige min stil! 

Her har vi også sat værelse i stand, da vi er flyttet, men skal lige have købt en seng til storesøster, inden jeg flasher værelset  

tak !  - syntes også selv det er blevet rigtigt fint !

syntes det er sååå hyggeligt at sætte værelse i stand !

Anmeld

25. februar 2012

Dianaaa

Nessie skriver:

Der er ikke så meget at se, men det ser da fint ud med grønt og stjerner  Og når der først kommer boghylder osv. op, så bliver det rigtig fint

tak  glæder mig rigtigt meget til det er færdigt

Anmeld

25. februar 2012

Mamalou

Dianaaa skriver:

tak !  - syntes også selv det er blevet rigtigt fint !

syntes det er sååå hyggeligt at sætte værelse i stand !

Det er rigtig hyggeligt! Det har været det rum, jeg har glædet mig allermest til at indrette efter flytningen. Hvis jeg havde muligheden, så ville jeg også tapeserer på værelset, men venter til de får hver deres - hvor vi forhåbentlig også bor i vores eget! 

Er tapet fra Smallstuff, eller har du været heldig at finde et, der matchede sengetøjet?

Anmeld

25. februar 2012

Dianaaa

Mamalou skriver:

Det er rigtig hyggeligt! Det har været det rum, jeg har glædet mig allermest til at indrette efter flytningen. Hvis jeg havde muligheden, så ville jeg også tapeserer på værelset, men venter til de får hver deres - hvor vi forhåbentlig også bor i vores eget! 

Er tapet fra Smallstuff, eller har du været heldig at finde et, der matchede sengetøjet?

hæhæ, jeg har selv lavet det...malet væggen grøn, og stjernerne bagefter ..  men ved ikke om man kan få sådan et tapet

Anmeld

25. februar 2012

Mamalou

Dianaaa skriver:

hæhæ, jeg har selv lavet det...malet væggen grøn, og stjernerne bagefter ..  men ved ikke om man kan få sådan et tapet

Fedt! Jeg troede det var tapet. Du er dygtig!

Anmeld

25. februar 2012

Dianaaa

Mamalou skriver:

Fedt! Jeg troede det var tapet. Du er dygtig!

tak skal du ha'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.