micas vej til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.290 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

rogerrasch

hejsa, lige en kort fødselsberetning herfra, var til igangsættelse i søndags d. 19/2 kl 09:00 hvor jeg fik lagt en stikpille op, kl 01:30 natten til mandag gik vandet, vi kørte hjem til min søster til dagen efter hvor vi tog på sygehuset kl 09:00 mandag morgen,

jeg blev så indlagt der og lagt ve drop da jeg kun havde åbnet mig 3 cm og havde stadig meget uregelmæssige veer, tiden gik og jeg fik lagt en rygmarvs blokade, kl blev pludselig 02:00 natten til tirsdag, de besluttede at slukke ve droppet og lade os få en masse vile da jeg var meget træt og det var min livmoder også, så blev det tirsdag morgen og der blev tændt for det igen, og kl 14:55 kom min lille dreng endelig til verden efter en 36 timers lang fødsel, puhaa ikke lige en fødsel man ønskede sig som førstegangs fødende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Mamalou

STORT tillykke med den skønne søn! Det lyder til at være en ordentlig - og langtrukken omgang. 

Vh. Louise

Anmeld

25. februar 2012

Pixi-pigen

rogerrasch skriver:

hejsa, lige en kort fødselsberetning herfra, var til igangsættelse i søndags d. 19/2 kl 09:00 hvor jeg fik lagt en stikpille op, kl 01:30 natten til mandag gik vandet, vi kørte hjem til min søster til dagen efter hvor vi tog på sygehuset kl 09:00 mandag morgen,

jeg blev så indlagt der og lagt ve drop da jeg kun havde åbnet mig 3 cm og havde stadig meget uregelmæssige veer, tiden gik og jeg fik lagt en rygmarvs blokade, kl blev pludselig 02:00 natten til tirsdag, de besluttede at slukke ve droppet og lade os få en masse vile da jeg var meget træt og det var min livmoder også, så blev det tirsdag morgen og der blev tændt for det igen, og kl 14:55 kom min lille dreng endelig til verden efter en 36 timers lang fødsel, puhaa ikke lige en fødsel man ønskede sig som førstegangs fødende

Wow hvor er han dog smuk

Anmeld

25. februar 2012

babymus77

Sikke en omgang!! Stort tillykke med den søde bette fyr;-) Hvor er han skøøøøn;-)

Anmeld

25. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

tillykke. sikke en dejlig dreng og sikke dog en lang fødsel.

Anmeld

25. februar 2012

rogerrasch

Mamalou skriver:

STORT tillykke med den skønne søn! Det lyder til at være en ordentlig - og langtrukken omgang. 

Vh. Louise

heh takker og ja det var noget af en omgang endelig hjemme igen fra sygehuset

Anmeld

25. februar 2012

rogerrasch

mor:) skriver:

tillykke. sikke en dejlig dreng og sikke dog en lang fødsel.

tark

Anmeld

25. februar 2012

rogerrasch

babymus77 skriver:

Sikke en omgang!! Stort tillykke med den søde bette fyr;-) Hvor er han skøøøøn;-)

hehe tak

Anmeld

25. februar 2012

rogerrasch

Pixi-pigen skriver:

Wow hvor er han dog smuk

tusind tak syns jeg også han er min lille prins hehe

Anmeld

25. februar 2012

Moms

puuuuhhha! Godt I er ude på den anden side. Håber du skriver lidt mere fb senere.

Tillykke med sønnike.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.