Nogen der så: Jagten på gnisten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. marts 2009

Tynen

.. Og var jeg den eneste der krummede tæer over at han kun hævede 200 kr. og var ved at stejle da han skulle købe 115 kr. over det han havde tiltænkt?

Ved godt at det ikke går op i penge, men havde da regnet med at manden ville bide det i sig når han nu var på tv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2009

Astrid P

Yes, og jeg tænkte præcis det samme!
Kærlighed kan og skal ikke gøres op i penge og gaver, MEN... Min første tanke hvis jeg så min kæreste opføre sig sådan ville være: Synes han virkelig ikke, at jeg er mere værd?

Men jeg synes egentlig, at hans følelsesmæssige nærrighed var værre...

Anmeld

25. marts 2009

Diana...

Øv øv det så jeg ikke vi glemmer og tænde for fjernsynet om eften efter Lucas er kommet.

Anmeld

25. marts 2009

Tynen

Astrid P skriver:

Yes, og jeg tænkte præcis det samme!
Kærlighed kan og skal ikke gøres op i penge og gaver, MEN... Min første tanke hvis jeg så min kæreste opføre sig sådan ville være: Synes han virkelig ikke, at jeg er mere værd?

Men jeg synes egentlig, at hans følelsesmæssige nærrighed var værre...

Da han stod ved hæveautomaten sad jeg bare og tænkte: Du hæver min. 500 kr. ellers bliver det pinligt..
Og ud kom 2 stks. 100kr. sedler

Men til hans forsvar skald et siges at han virkelig så ud til at lide. Det må dælme være svært for ham.

Er fuldstændig enig i at det ikke skal gøres op i penge, men netop derfor mener jeg også: Kan det så ikke gøre lige meget om hun får lidt ekstra i puljen bare for en gangs skyld..

Anmeld

25. marts 2009

Rasmine

Kan det så ikke gøre lige meget om hun får lidt ekstra i puljen bare for en gangs skyld..

Eller 2 katte!

Anmeld

25. marts 2009

Tynen

Mebach skriver:

Eller 2 katte!

Hva´ satan!
Så er hun på igen....

Anmeld

25. marts 2009

LauraLW

Synes også det var lidt krumme-tæer-agtigt da de legede restaurant, og han stejlede over priserne... man ved jo det koster penge at spise ude!

Jeg har en kæreste der er lidt halvnærig... men vil næsten kalde ham ikke-nærrig efter jeg så det igår, for det ville jeg godt nok have svært ved at leve med...

Anmeld

25. marts 2009

malou

smiler.... ja Dennis & jeg grinte også meget af det... - det var sgu pinligt. men ok der er jo ingen mennesker der er ens Men som hovedregel kan jeg IKKE klare nærighed!! Det er det samme som hvis man er ude og spise med venner og de så begynder at sidde og regne ud på kroner og øre hvem der skal betale hvad...- så kan jeg sgu ikke holde mund... ej come on..

knus malou

Anmeld

25. marts 2009

Diana...

malou skriver:

smiler.... ja Dennis & jeg grinte også meget af det... - det var sgu pinligt. men ok der er jo ingen mennesker der er ens Men som hovedregel kan jeg IKKE klare nærighed!! Det er det samme som hvis man er ude og spise med venner og de så begynder at sidde og regne ud på kroner og øre hvem der skal betale hvad...- så kan jeg sgu ikke holde mund... ej come on..

knus malou

griner sådan har jeg det os kan slet ikk ha det hi hi.

Anmeld

25. marts 2009

Zeta

Jeg så den også og tænkte mit. Ingen tvivl om at han havde nogle alvorlige problemer, det gik jo galt 2 gange i træk da de legede "restaurant" derhjemme.

Beløbet var også meget lavt, men trust me, den rette person og stemning kunne have foræret den udkårene med en hønsering fra fætter BR ! Men personligt syntes jeg det var lavt, blot forgyldt, overfladen slides af på nul-komma-fem, men det holder nok lige så længe som deres forhold, et par uger eller måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.