Prinsseslot.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.750 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

Lullaby

Er slet ikke tilfreds med denne kage. Skulle prøve at arbejde med buttercream icing og det ville SLET ikke som jeg. Tror jeg skal eksperimentere i det små for at finde ud af at arbejde med det. Men anyhow. Det er en 4 lags kage med en masse forskellige fyld for efterprøvede også forskellige kombis.
Der er lagkagebunde, drømmekagebunde og chokoladebunde. Fyld: Limemousse, blåbærmousse, chokolademousse og tobleronemousse.
Buttercream icing er den smurt op med.

Næste gang bliver den overtrukket med fondant.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

roenlund

kan godt se at den har drillet lidt, men tårnene er da rigtig flotte... hvordan har du lavet dem ?

Anmeld

26. februar 2012

Lullaby

roenlund skriver:

kan godt se at den har drillet lidt, men tårnene er da rigtig flotte... hvordan har du lavet dem ?

Uh.. først har jeg taget 6 køkkenruller og 1 toiletrulle. Købt disse vafler fra england, cake cones og alm vafler fra hjemis. Så har jeg sat cake cones ned i de alm ruller og rullet dem i fondant. Præget dem med en brickstone præger. Rullet en alm vaffel i fondant og sat ovenpå
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. februar 2012

roenlund

Lullaby skriver:

Uh.. først har jeg taget 6 køkkenruller og 1 toiletrulle. Købt disse vafler fra england, cake cones og alm vafler fra hjemis. Så har jeg sat cake cones ned i de alm ruller og rullet dem i fondant. Præget dem med en brickstone præger. Rullet en alm vaffel i fondant og sat ovenpå

hvoe er det smart, kan de ikke fås andre steder end England?

Anmeld

26. februar 2012

iris-mor

Den er da rigtig god. an godt lide den måde grene og blomster snor sig op af tårnet.

Hvordan smagte blåbær-tingen så??

Jeg lavede et tårn med Rapunzel til min datter. Trånene var lavet af rice crispies og så smeltet skumfiduser. Men det var så noget bredere end dine.

Og lige en ting mere sælger du stadig frontline?? Hvis du gør kunne jeg godt bruge både til hund og kat. Men skal bruge det inden d. 10 marts, hvor det er tid igen.

ida

Anmeld

26. februar 2012

Lullaby

roenlund skriver:

hvoe er det smart, kan de ikke fås andre steder end England?

Ikke hvad jeg har kunnet finde desværre

Anmeld

26. februar 2012

Lullaby

iris-mor skriver:

Den er da rigtig god. an godt lide den måde grene og blomster snor sig op af tårnet.

Hvordan smagte blåbær-tingen så??

Jeg lavede et tårn med Rapunzel til min datter. Trånene var lavet af rice crispies og så smeltet skumfiduser. Men det var så noget bredere end dine.

Og lige en ting mere sælger du stadig frontline?? Hvis du gør kunne jeg godt bruge både til hund og kat. Men skal bruge det inden d. 10 marts, hvor det er tid igen.

ida

Blåbærmoussen smager rigtig godt Angående frontline. Nej desværre

Anmeld

27. februar 2012

Ansemusen

Rigtig fint slot

Anmeld

27. februar 2012

Pige2009

VirKelig flotte tårne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.