Princesspigen skriver:
Så nåede jeg uge 7..
har dagligt kvalme næsten fra morgen til aften..
kører jeg i bil eller bus bliver det 20 gange værre, har prøvet sådan et sea band fra matas men uden effekt desværre..
var så både i matas og apoteket idag og det eneste de siger jeg ellers kan prøve er B6 vitamin så det prøver jeg så nu..
det er ikke så hyggeligt at have kvalme og så være på praktik hvor jeg står og laver mad, kan dårligt klare lugten af mad når jeg har set sådan..
det værdste er nok at jeg i forvejen ikke spiser så store mængder mad og nu spiser endnu mindre.. har nogle af jer andre råd måske mod kvalmen ?
deruden over lyder jeg lidt for forstoppelse, nogle dage værre end andre hvilke også giver mig lidt lette smerter og irritation omkring tarm området.. øv øv.. og har desværre ikke lige fundet sveske juice så det er ikke prøvet..
her ind i mellem også nogle små niv i underlivet, er det så tegn på at baby vokser lidt eller sætter sig fast eller sådan tænker jeg ?
brystvorterne er os ind i mellem lidt ømme, men ikke så slemt endnu..
syndes lige jeg ville dele og høre om nogle har nogle råd eller forklaringer på de forkellige symptomer jeg oplever, regner med de er meget normale 
Uuuh, kender det alt for godt... 
Min kvalme er først langsomt på retur nu... Det er skrækkeligt og uudholdeligt, når det er værst. Jeg har desværre også haft meget lidt appetit og har tabt mig 7 kg. 
Jeg spiste en del æbler og turkisk pebber -det hjalp mod min kvalme (ved godt det er en sær kombi
) Og så bagte svigermor chokolade- og gulerodsboller til mig... det var det jeg levede af et stykke tid... Ellers har kvalmen været meget intensiv og har forhindret mig i mange ting 
Jeg kan desværre ikke give dig noget konkret vidundermiddel, der hjælper mod kvalmen -fandt desværre ikke nogen kur mod min...
Men rigtig god bedring og håber der er andre, der kan komme med gode råd til dig, som kan hjælpe
Tror du skal huske at spise det du kan -det der ikke giver dig kvalme
-det er forhåbentlig kun en "kort" periode