LineSchack skriver:
hej tøser
jeg er i 37+3 idag og har siden igår syntes bette pigen var lidt sløv. jeg mærker hende bare ikk altid så hårdt og tydeligt som jeg plejer og det har varet siden igår ved en 17 - tiden
Min kæreste og hans familie siger at pladsen er trang og derfor vil hun sove mere og ikk bevæge sig så meget..har ikk mere ondt end lidt biden og niven i maven og i siderne men fødslen er jo også ved at være tæt på. så det har jeg fået afvide skulle være meget normalt...
men skal jeg stole på at jeg bare kan tage den med ro og hun har det som hun skal eller skal har jeg go grund til at være lidt urolig..
Tak for hjælpen på forhånd 
Jeg synes du skal lytte til dit inderste moderinstinkt
Ring til fødegangen, lægen eller hvem du vil snakke med....du er gravid og du kan tillade at være så bekymret som du vil
Jeg oplevede det samme da jeg var 1 uge fra fødslen og var tilfældigvis hos min jordemoder til tjek. Jeg nævnte for hende at jeg ikke følte så meget aktivitet som tidligere og hun var faktisk mere urolig end jeg og sendte mig straks til en extra scanning - bare for en sikkerheds skyld.
Heldigvis var alt ok, men jeg ville heller ikke virke pyldret eller til besvær og mente ikke det var noget at blive urolig over, men fagfolkene kan altså godt forstå situationen
Kram og held og lykke med den forestående, magiske fødsel
Anmeld