Skal jeg være urolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

LineSchack

hej tøser

jeg er i 37+3 idag og har siden igår syntes bette pigen var lidt sløv. jeg mærker hende bare ikk altid så hårdt og tydeligt som jeg plejer og det har varet siden igår ved en 17 - tiden

Min kæreste og hans familie siger at pladsen er trang og derfor vil hun sove mere og ikk bevæge sig så meget..har ikk mere ondt end lidt biden og niven i maven og i siderne men fødslen er jo også ved at være tæt på. så det har jeg fået afvide skulle være meget normalt...

men skal jeg stole på at jeg bare kan tage den med ro og hun har det som hun skal eller skal har jeg go grund til at være lidt urolig..

Tak for hjælpen på forhånd  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

mkb123

LineSchack skriver:

hej tøser

jeg er i 37+3 idag og har siden igår syntes bette pigen var lidt sløv. jeg mærker hende bare ikk altid så hårdt og tydeligt som jeg plejer og det har varet siden igår ved en 17 - tiden

Min kæreste og hans familie siger at pladsen er trang og derfor vil hun sove mere og ikk bevæge sig så meget..har ikk mere ondt end lidt biden og niven i maven og i siderne men fødslen er jo også ved at være tæt på. så det har jeg fået afvide skulle være meget normalt...

men skal jeg stole på at jeg bare kan tage den med ro og hun har det som hun skal eller skal har jeg go grund til at være lidt urolig..

Hej,

Jeg ville bestemt ikke være nervøs hvis du bare mærker baby lidt.. Er der ingen form for liv eller tegn på dette, så ville jeg være opmærksom og kontakte lægen. Jeg gik også med de tanker da jeg var så langt som du, fordi jeg syntes det ændrede sig SÅ markant med at mærke baby, men de vender stærkt tilbage 

Anmeld

25. februar 2012

LineSchack

mkb123 skriver:

Hej,

Jeg ville bestemt ikke være nervøs hvis du bare mærker baby lidt.. Er der ingen form for liv eller tegn på dette, så ville jeg være opmærksom og kontakte lægen. Jeg gik også med de tanker da jeg var så langt som du, fordi jeg syntes det ændrede sig SÅ markant med at mærke baby, men de vender stærkt tilbage 

Tusind tak,  det det gav rigtig meget ro.. For liv det er der og hun reagere også på at jeg lægger mig på siden, drikker noget koldt og rykker lidt med maven...

Tusind tak for det... vil glæde mig til at hun kommer igen...

Anmeld

25. februar 2012

mkb123

Det var så lidt Min kæreste hørte også meget på min urolighed, og jeg var så nervøs og ville meget gerne kontakte lægen.. Men så kom der et spark og en hilsen om aftenen, og så faldt jeg til ro igen 

Men kun godt du er opmærksom på det  Og håber hun snart "torturerer" dig lidt igen

Anmeld

25. februar 2012

MorDk

Det er meget normalt på det tidspunkt at baby bliver mere stille da pladsen jo er træng! MEN jeg vil sige det sådan at LYT til din mavfornemmelse. HVIS du er nervøs.... SÅ ring til jordmoderen heller engang for meget end en gang for lidt!!! Lyt til dig selv!!!

Anmeld

25. februar 2012

BetinaMads

Der kan selvfølgelig være mange grunde til at du ikke mærker hende så meget, men hvis jeg var dig ville jeg for en sikkerhedsskyld kontakte fødegangen.

Da jeg ventede min datter havde jeg den samme oplevelse som du har nu, og det viste sig at der ikke var nok fostervand og fødslen blev derfor sat igang dagen efter.

Men som sagt kan der jo være mange forskellige grunde, og ikke nødvendigvis noget farligt :-)

Anmeld

25. februar 2012

Sillebob

LineSchack skriver:

hej tøser

Jeg synes du skal lytte til dit inderste moderinstinkt

Ring til fødegangen, lægen eller hvem du vil snakke med....du er gravid og du kan tillade at være så bekymret som du vil

Jeg oplevede det samme da jeg var 1 uge fra fødslen og var tilfældigvis hos min jordemoder til tjek. Jeg nævnte for hende at jeg ikke følte så meget aktivitet som tidligere og hun var faktisk mere urolig end jeg og sendte mig straks til en extra scanning - bare for en sikkerheds skyld.

Heldigvis var alt ok, men jeg ville heller ikke virke pyldret eller til besvær og mente ikke det var noget at blive urolig over, men fagfolkene kan altså godt forstå situationen

Kram og held og lykke med den forestående, magiske fødsel 

Anmeld

25. februar 2012

LykkeB

LineSchack skriver:

hej tøser

Jeg havde det præcis som dig, for to ugers tid siden. Jeg blev også nervøs, men jeg snakkede med min jordemor om det og hun sagde, at så længe jeg bare mærkede ham hver dag var der ingenting at være urolig for. Pladsen bliver mere træng og baby ændre totalt mønster. En uges tid efter holdte han fest i flere dage, nu er han blevet lidt stille igen, men så længe du bare mærker liv, skal du ikke være så urolig, det var det min jordemor sagde 

Anmeld

26. februar 2012

LineSchack

MaNge tak for de gode råd...grunden til At jeg ikk ringer med det samme er at hun er til at få igang og også siger Hej flere mange gange i løbet af dagen bare ikk så voldsomt hårdt og tydeligt som hun plejer.. Har haft sådan en tur lige efter nytår og det tog fra mandag til torsdag morgen også var hun klar igen...og min jordmoder sagde præcis det samme, så et eller andet sted fortæller min mave fornemmelse mig at jeg ikk skal være urolig. Men tro mig hun blir nøje holdt øje med...!Tusind tak for hjælpen alle sammen ;D sætter meget pris på det

Anmeld

26. februar 2012

Pernille84

Så længe du bare mærker hende lidt, ville jeg bestemt ikke være nervøs, for pladsen er jo ret trang derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.