Hej
Vi har Emil på 18 ½ år , Julie på snart 16 , Benjamin på 8 , Alberte på 6 ½ år og Bertram på snart 3 mdr .
Jeg syntes den største udfordring er at finde noget vi er sammen om 
Mig og pigerne har heste intressen , Benjamin kommer lidt med men ik meget desværre , Bertram bliver ikke spurt LOL
Jeg kan side om aften og tænke , fik du snakket dybt med alle 4 ?? (5)
Nu har vi så oxo Alberte der er handicappet , og som bare ikke kan vente på tur , der er kun en i hendes verden der skal først og det er hende 
Og det ved de andre , og ved at det er sg nemmest hvis hun bliver klaret først...
Børn som i vores familie , for et omsorgs gen der virkelig arbejder , lige så meget som de kan skændes lige så sikkert er det at ingen skal gøre en af dem noget så er de der 
Her i huset går vi meget op i voksen tid , netop for ikke at glemme hvorfor vi er sammen , Alle under 3 klasse kommer i seng kl 19 ! tidlig ja men jeg står gerne tidligt op med dem 
Julie på snart 16 skal være på sit værese og helst sove 20.30
Emil styre det selv , og har altid gjort det fordi han er af natur en hule beboer der er væk fra andre kl 21 og tit før
Bonden arbejder mellem 12 -18 timer i døgnet hver dag , året rundt , ugens 7 dage , derfor har vi morgen bord kl 06 hver morgen og der sidder man påklædt og klar til dagen , så meget at vi faktisk oxo gør det når han ik er hjemme LOL
Men ellers køre vi ud med mad til ham og så ser de deres far der 
Bolig bor vi på en gård , med 266 kvm men mangler et rum , men de har altid sovet inde hos os det første år , og Emil skal snart flytte hjemmefra pga studio så kommer tid kommer råd...
Forholdet , vi har været sammen i snart 22 år , vi er 39 og 42 år gamle .
Vores største udfordring er bestemt de ting Albertes handicap tager med sig , helt sikkert både mht de andre børn , vores forhold , men det giver stærke forhold for ellers var vi gået fra hinanden , det gør mange forhold , andre styrker , og vi ser en klar styrke , har vi klaret dette så klare vi sg oxo andet...