vidner til rådhus bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Tror helt sikkert de skal være over 18.. Men er overhovedet ikke sikker.. 

tror der er nogle der er mere vaks på deres google fingre end mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

tror der er nogle der er mere vaks på deres google fingre end mig

Hihi Så du det opslag jeg havde lagt ind fra google?

Anmeld

25. februar 2012

Kay

Dot D skriver:

Jeg mener ikke, vi havde vidner, der skrev under, da vi blev gift. Tror bare det var de to damer, der var der, der gjorde det...

Så prøv at spørg på jeres rådhus, hvordan reglerne er der, måske de også bare gør det, dså I godt kan have din kusine med

ved at der bliver stillet vidner til rådighed... hvis man ikke selv har nogle med... men kunne være sjovt hvis min kusine kunne få lov

Anmeld

25. februar 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Hihi Så du det opslag jeg havde lagt ind fra google?

jeps skal lige til at kigge på det

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

Okay

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

Ved en borgerlig vielse skal der altid være to vidner tilstede, som skal være fyldt 15 år.  Lørdag skal man selv medbringe vidner, mens Vielseskontoret stiller vidner til rådighed tirsdag og fredag. 

FRa:  http://www.aalborgkommune.dk/borger/borgerservice/vielse/sider/vielse.aspx

Anmeld

25. februar 2012

Dot D

Kay skriver:

ved at der bliver stillet vidner til rådighed... hvis man ikke selv har nogle med... men kunne være sjovt hvis min kusine kunne få lov

Altså vi havde familie med, men blev ikke spurgt om vidner, så I kan da bare kalde hende "vidne", det er der da ikke noget galt i

Anmeld

25. februar 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Ved en borgerlig vielse skal der altid være to vidner tilstede, som skal være fyldt 15 år.  Lørdag skal man selv medbringe vidner, mens Vielseskontoret stiller vidner til rådighed tirsdag og fredag. 

FRa:  http://www.aalborgkommune.dk/borger/borgerservice/vielse/sider/vielse.aspx

tror jeg må havde fat i vores kommune og høre fpr der står intet på deres hjemmeside...

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

tror jeg må havde fat i vores kommune og høre fpr der står intet på deres hjemmeside...

Okay Hva kommune bor du i ?

Anmeld

25. februar 2012

Kay

Dot D skriver:

Altså vi havde familie med, men blev ikke spurgt om vidner, så I kan da bare kalde hende "vidne", det er der da ikke noget galt i

ja det er rigtig det kan vi jo bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.