Hvad tid kommer jeres 4-årige børn i seng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Jeia

Guldfisken:)) skriver:

Børn har meget forskellige søvnbehov Ville aldrig kunne få min søn til at sove så tidligt

ja de er så forskellige, hvis han ellers er frisk og veludhvilet om dagen, så er det jo ikke nødvendigt at han kommer tidligt i seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Plysbjørnen

18:30-19:00

Anmeld

25. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

Ja, hvad tid kommer jeres 4-årige unger i seng? Min egen søn sover først meget sent, så ville bare høre hvad der var "normalt"

Frederic er så godt nok kun 3½ år...

Hverdage sover han inden kl er 18.30.

Weekender og fridage kl 19 senest inkl 2 timers middags lur.

Han vågner som regl af sig selv kl 7.00 uanset hverdag eller weekend

Anmeld

25. februar 2012

TbCp

Mellem 19 og 20. I weekenderne nogle gange senere.. 

Anmeld

25. februar 2012

musse1

SpunkenJo skriver:

Nu er min ældste kun knap 3 år, men kan fornemme vi nok vil ende med samme resultat

ja og det er jo rart nok, at de for den søvn de så har brug for, og så kan man lige nå nogle tinge om aften også  har tænkt nu i et par år, at nu må den store da snart ha brug for mindre søvn, men han har større sove hjerte en den næst ældste. men ja pluslig, skal de nok senere i seng..

Anmeld

25. februar 2012

SpunkenJo

musse1 skriver:

ja og det er jo rart nok, at de for den søvn de så har brug for, og så kan man lige nå nogle tinge om aften også  har tænkt nu i et par år, at nu må den store da snart ha brug for mindre søvn, men han har større sove hjerte en den næst ældste. men ja pluslig, skal de nok senere i seng..

Søvn er bare vigtig, og ikke nok med det, så er det at sove længe bare skønno!!

- dejligt drengen herhjemme også kan lide det

Anmeld

25. februar 2012

helle85

Ja, hvad tid kommer jeres 4-årige unger i seng? Min egen søn sover først meget sent, så ville bare høre hvad der var "normalt"

min datter på 4 kommer i seng kl 19 for der er hun meget træt for hvis hun er vågnen meget længer så bliver hun overtræt

nogen gang er hun vågen til kl 20 om fredagen

Anmeld

25. februar 2012

helle85

må jeg spører hvad tid din dreng så stå op om morgen?

min datter vågner ca kl 6 hver morgen også selvom om hun er længer op.

Anmeld

25. februar 2012

Stéphanie

Emma er 4 år og 7 måneder, og hun kommer i seng kl 20.00. Og falder i søvn faktisk næsten med det samme. Der var en lørdag aften her for nylig der kom en tegnefilm i tv kl 20 og tænkte at da det nu var weekend kunne hun da godt blive oppe længere og se den, men 20.10 lå hun og sov på sofaen, så hun er ikke en af dem der holder så frygtelig længe 

Anmeld

25. februar 2012

Guldfisken:))

helle85 skriver:

må jeg spører hvad tid din dreng så stå op om morgen?

min datter vågner ca kl 6 hver morgen også selvom om hun er længer op.

Om hverdagen skal min søn op kl. 7

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.