Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej piger håber i kan svare mig på det her,
fik taget en del forstervand i torsdags og i dag har jeg døjet med sådan menstration smerten i venstre side af underlivet/maven
hvad kan det være ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fru G skriver: Anstrenger du dig? Hvile på sofa har hjulpet mig, selvom det var kedeligt jeg er 19+0 nu, fik fostervand taget 17+4..
Anstrenger du dig? Hvile på sofa har hjulpet mig, selvom det var kedeligt jeg er 19+0 nu, fik fostervand taget 17+4..
alså anstrnger mig ikk som sådan men er i uge 31 nu og fik taget næsten 1 liter forstervand i torsdags så er mega nervøs for at gå i fødsel da de sagde det kunne ske hvis jeg lavede for meget de næste par dage
fru G skriver: Uha 1 liter lyder meget, hvis jeg må spørge hvad grunden er? Jeg håber ikke fødslen går i gang ..menses smerter er ok, så jeg krydser fingre for at det bliver ved det og ikke udvikler sig til mere...
Uha 1 liter lyder meget, hvis jeg må spørge hvad grunden er? Jeg håber ikke fødslen går i gang ..menses smerter er ok, så jeg krydser fingre for at det bliver ved det og ikke udvikler sig til mere...
jamen min lille pige er desværre "syg" de fandt ud af at hendes spiserør og mavesæk ikk sidder sammen så hun"drikker" ikk det fostervand som andre foster gør så der var for meget forstervand i min mave og det gjorder at hun tyngede nedaf så min livmoderhals var irreteret af det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128