ondt ! hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

tulle92

hej piger håber i kan svare mig på det her,

fik taget en del forstervand i torsdags og i dag har jeg døjet med sådan menstration smerten i venstre side af underlivet/maven

hvad kan det være ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

fru G

Anstrenger du dig? Hvile på sofa har hjulpet mig, selvom det var kedeligt jeg er 19+0 nu, fik fostervand taget 17+4..

Anmeld

25. februar 2012

tulle92

fru G skriver:

Anstrenger du dig? Hvile på sofa har hjulpet mig, selvom det var kedeligt jeg er 19+0 nu, fik fostervand taget 17+4..

alså anstrnger mig ikk som sådan men er i uge 31 nu og fik taget næsten 1 liter forstervand i torsdags så er mega nervøs for at gå i fødsel da de sagde det kunne ske hvis jeg lavede for meget de næste par dage

Anmeld

25. februar 2012

fru G

Uha 1 liter lyder meget, hvis jeg må spørge hvad grunden er? Jeg håber ikke fødslen går i gang ..menses smerter er ok, så jeg krydser fingre for at det bliver ved det og ikke udvikler sig til mere...

Anmeld

25. februar 2012

tulle92

fru G skriver:

Uha 1 liter lyder meget, hvis jeg må spørge hvad grunden er? Jeg håber ikke fødslen går i gang ..menses smerter er ok, så jeg krydser fingre for at det bliver ved det og ikke udvikler sig til mere...

jamen min lille pige er desværre "syg" de fandt ud af at hendes spiserør og mavesæk ikk sidder sammen så hun"drikker" ikk det fostervand som andre foster gør så  der var for meget forstervand i min mave og det gjorder at hun tyngede nedaf så min livmoderhals var irreteret af det.

Anmeld

25. februar 2012

fru G

Åh det er jeg ked af at høre, håber hendes spiserør og mavesæk hænger sammen efter fødslen. Tror iøvrigt hvile er det bedste du pt kan gøre.. varme tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.