luksusproblem!!!! (utålmodig)...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

tithi

mor:) skriver:

jeg gik 10km med min kæreste og så kom veerne

Hvordan kunne du gå så langt højgravid?? jeg pruster og stønner efter 150 m, for ikke og tage om at jeg skal tisse noget så forfærdeligt efter 10 skridt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
tithi skriver:

Hvordan kunne du gå så langt højgravid?? jeg pruster og stønner efter 150 m, for ikke og tage om at jeg skal tisse noget så forfærdeligt efter 10 skridt

hehe. jeg havde en ret nem graviditet. så jeg var vel lidt heldig...eller ikke når man tænker på at jeg har taget 26kg på

Anmeld

25. februar 2012

tithi skriver:

det med at tisse løste vi med at jeg bare lånte et toilet ved hver cafe vi kom forbi

Anmeld

25. februar 2012

tithi

det med at tisse løste vi med at jeg bare lånte et toilet ved hver cafe vi kom forbi

Hehe smart og dejligt at du havde en nem graviditet Det synes jeg nu også selv jeg har haft, det meste af tiden i hvert fald (havde uafbrudt kvalme i 4 måneder), der vil jo altid være nogen der er haft det meget værre..

Anmeld

25. februar 2012

tithi skriver:

Hehe smart og dejligt at du havde en nem graviditet Det synes jeg nu også selv jeg har haft, det meste af tiden i hvert fald (havde uafbrudt kvalme i 4 måneder), der vil jo altid være nogen der er haft det meget værre..

puha det lyder da heller ikke så fedt med kvalmen, men det er da dejligt det ikke varede hele graviditeten

Anmeld

25. februar 2012

th

tithi skriver:

Kender det... er 40+3 - og NU vil jeg altså bare føde.. Jeg er mega træt af at føle mig som en strandet hval Sætter mig også gentagne gange til PC'en for at søge efter råd til at få fødslen igang, men ved jo godt der ikke er dokumenteret virkning af noget som helst (jo - mandens sæd, men det er fandme hård at sexe med sådan en mave)

jeg var ude og cykel 5 km søndag. fik veer mandag aften kl 20 og tirsdag morgen kl. 03.02 var lillemanden ude.....

mit råd en lang cykeltur

Anmeld

25. februar 2012

tithi

th skriver:

jeg var ude og cykel 5 km søndag. fik veer mandag aften kl 20 og tirsdag morgen kl. 03.02 var lillemanden ude.....

mit råd en lang cykeltur

Tjah det kan jo ikke skade at prøve

Anmeld

25. februar 2012

Jibbe

Vi sexede om eftermiddagen og lidt over 18 gik vandet - så det er rådet herfra

Anmeld

26. februar 2012

chael

Som de kloge siger, SPAR nu på kræfterne.

Der er ingen lange gåture, sex, olier eller andet der kan sætte det igang.

Baby kommer på sin fødselsdag

Og det med de lange ture og op og ned af trapper-spild af gode kræfter i mine øjne.

Ned og lig på sofaen så meget du nu kan og brug kræfterne fornuftigt på den kommende fødsel.

Ved godt det ikke er fedt og ikke lige det man vil høre.

Og jo, jeg kender ALT til det selv, har selv prøvet det hele 3 gange også med stor utålmodighed, dog mere overbærende her 3. Gang. Selvom jeg gik 8 dage over

*C

Anmeld

26. februar 2012

Vidunderligeunger

det skal så lige siges at det var sommer. Vi holdt pause og spiste brunch. Og så fortsatte vi. Min kæreste synes ikke det var særlig sjovt til sidst for nej hvor gik jeg bare laaaaaaaaaangsomt

haha ja det er ikke ligefrem fart der driver en sidst i graviditeten...

Jeg har allieret mig med min svigerinde idag, så vi går nok en bette tur på en 7-10 km pyyha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.