Nakkefoldscanning med manglende blodprøve...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

tutmarie

Hej alle jer...

Jeg var igår til NF scanning, og var dødnervøs. Da hun så skulle ligge alle de der tal sammen, manglede hun pludselig svar på mine blodprøver. !!! -Som jeg havde fået taget allerede i uge 9... Så hun kunne kun give mig et resultat ud fra selve nakkefolden. Den hed 1:2877 og det er jo fint nok, men har hørt MANGE gange, at blodprøver kan trække ned.. Så nu skal jeg vente 5 dage på svar... Jeg bliver IDI..!!

Hun prøvede yderligere at berolige mig med, at hvis hun regnede næsebenet med, var resultatet 1:11521

Det lyder også mere end betryggende, men er helt ude i tovene over at skulle vente på svar de næste dage... Tænk hvis den trækker resultatet ned... Er der nogen af jer, der udelukkende har fået lavet NF scanning ud fra scanning alene?

Hilsner fra en sikkert drama Queen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Nessie

Jeg tror ikke du behøver at være nervøs.
Når tallene ellers var så fine, så tror jeg ikke at blodprøverne kan trække dem ned så de giver et dårligt resultat

Anmeld

26. februar 2012

tutmarie

Jeg vælger at høre på dig, og prøver at lægge nervøsiteten fra mig... Men den sidder der bare lidt alligevel. 

Jeg fik fine tal ellers, ja..  Det er utroligt så nervøs man er med alting, troede alting var piece of cake 2. gang, men nææh nej.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.