Vi skal gå til babysvømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

Moms

OG jeg GLÆDER mig.

Jeg blev så skuffet, da jeg som nybagt mor, fandt ud af, at man først kunne starte på babysvømning, når navlen var afhelet og når moderen var holdt op med at bløde. Andre sagde efter 8 ugers tjek. Jeg troede, det var noget man gjorde fra de var helt helt spæde...

Jeg tror min søn var 5 uger, inden der slet ikke kom noget blod fra navlen og så ville jeg vente på mit 8-ugers tjek.

NU er vi klar.

Jeg har set på videoer på u-tube og glæder mig helt vildt.

Hvad med jer? Skal I gå til babysvømning?

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Leonora25

JA!! vi skal også gå til babysvøm Synes også hun er ved at have alderen nu, så hun også vil synes der er noget ved det. Tror vi starter om et par uger- Glæder mig også helt vildt!!

Anmeld

25. februar 2012

PernilleogDennis

Vi går til babysvømning, og Freya eeeelsker det

Hun kan både dykke og plaske i vandet. Det er fantastisk at se de små gå amok i vandet..

Anmeld

26. februar 2012

Moms

PernilleogDennis skriver:

Vi går til babysvømning, og Freya eeeelsker det

Hun kan både dykke og plaske i vandet. Det er fantastisk at se de små gå amok i vandet..

nøijjj så kan du måske fortælle hvad man gør første gang de skal dykke.

de skal vel forberedes på, at nu skal de holde vejret?

Moms

Anmeld

26. februar 2012

4kløver

Hvor dejligt.
Her er svømmehalen igang med at blive lavet om. Men lige så snart den er klar begynder vi også men bare os selv..

Anmeld

26. februar 2012

PernilleogDennis

Moms skriver:

nøijjj så kan du måske fortælle hvad man gør første gang de skal dykke.

de skal vel forberedes på, at nu skal de holde vejret?

Moms

Du får bare afvide du skal tage dem op, kigge dem i øjnene og sige 1...2...3.. og så tager du dem ned under vandet og trækker dem et stykke frem under vandet og så tager du dem op igen og kigger dem i øjnene og så smiler du..

Freya smilede totalt efter, det var hun bare vild med, selvom moren ikke var det så meget i starten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.