auau, ondt i venstre bryst =/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

AnjaTherese

Jeg er bare meget frustreret og lidt bange, og trænger at høre om nogen andre har haft det samme, eller ved hvad det måske kan være.. =/ Jeg har haft ondt inde i det venstre bryst i ca. 1 år. Altså at smerten kom pludselig i nogle sekunder af og til, i begyndelsen kun nogle få gange i mnd. Men nå i det sidste, har det næsten været hver dag, og det gør simpelthen så ondt.
(Jeg var hos lægen med det i begyndelsen, hun sagde det ikke var knuder i hvert fald) :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

anjamichell@gmail.com

AnjaTherese skriver:

Jeg er bare meget frustreret og lidt bange, og trænger at høre om nogen andre har haft det samme, eller ved hvad det måske kan være.. =/ Jeg har haft ondt inde i det venstre bryst i ca. 1 år. Altså at smerten kom pludselig i nogle sekunder af og til, i begyndelsen kun nogle få gange i mnd. Men nå i det sidste, har det næsten været hver dag, og det gør simpelthen så ondt.
(Jeg var hos lægen med det i begyndelsen, hun sagde det ikke var knuder i hvert fald) :/ 

Det tror jeg ikk atforskal være nervøs for.... Det havde jeg også igennem en meget lang periode men det var muskelspændinger.... Det gjorde så ondt bare jeg vendte mig i sengen eller tog min bh af.... Det var i venstre bryst men jeg blev også undersøgt og der var ingenting ��

Anmeld

25. februar 2012

Lone Jakobsen

jeg har også prøvet det gennem en periode. det svingede lidt om det var det ene eller begge to.

var både gennem læge undersøgelse og mamografi, men de fandt heldigvis ikke noget. hvis smerterne fortsætter så kontakt lægen igen så du kan blive henvist til mamografi scanning af brystet. så får du da ro på.

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.