0-1 år (50-80): Søger forårs anorak og flecee jakke str.74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
474 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

mil-ka

hej! jeg søger en forårs/sommer anorak og en flecee jakke til min dreng i str. 74, helst fra Ticket to heaven eller Mini A Ture (anorak) og fra Molo eller Ej Sikke Lej (fleceejakke). Men hvis du har noget lækert fra andre mærke, vis mig det også De skal være i pæn stand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

malo

mil-ka skriver:

hej! jeg søger en forårs/sommer anorak og en flecee jakke til min dreng i str. 74, helst fra Ticket to heaven eller Mini A Ture (anorak) og fra Molo eller Ej Sikke Lej (fleceejakke). Men hvis du har noget lækert fra andre mærke, vis mig det også De skal være i pæn stand

Jeg har en cremefarvet/beige anorak fra Ticket to Heaven i str. 74, kan lige sætte et billede ind i morgen, hvis det kunne friste Den er i fin stand.

Anmeld

25. februar 2012

malo

mil-ka skriver:

Så fik jeg taget billede af anorakken TTH str. 74  du er velkommen til at byde hvis du er interesseret.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. februar 2012

mil-ka

malo skriver:

Så fik jeg taget billede af anorakken TTH str. 74  du er velkommen til at byde hvis du er interesseret.

hej.. tak for billeder.. det er ikke den farve som jeg kan særligt godt lide.. men hvis jeg finder ikke noget andet skriver jeg til dig.. Hvad skal du have for den?

Anmeld

29. februar 2012

malo

mil-ka skriver:

hej.. tak for billeder.. det er ikke den farve som jeg kan særligt godt lide.. men hvis jeg finder ikke noget andet skriver jeg til dig.. Hvad skal du have for den?

Jeg tænkte 100pp. Du er velkommen til at vende tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.