Erfaring med Philips babyalarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.668 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

Mamalou

Hej til alle der læser med

Er der nogen, der har erfaring med Philips babyalarm model scd505?

Vi har haft Super Nova indtil nu, men min kæreste tabte babyalarmen to etager ned og det kunne den ikke holde til - sjovt nok Jeg ved at man kan købe en ny baby alarm til omkring 500 kr, men jeg er ærlig talt træt af, at alarmen altid går i andre alarmer og omvendt. Det er s.... træls...

Jeg har hørt at Philips modellen har DECT-teknologi, og derfor ikke går i hinanden. Så jeg overvejer at købe den ovenstående model og betale lidt mere (end hvis jeg købte en Super Nova babydel) og købe en Philips... 

Hvad siger I, der har eller har prøvet en Philips? (med DECT-teknologi)

God weekend!

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

roenlund

nu bor jeg på landet og ved ikke hvor store problemer jeg ville have med babyalarmer der gik på hinanden gvis jeg havde supernova men jeg er rigtig glad for min phillips, ved dog ikke om det er den model du snakker om.

Vi har været tre i samme mg med den alarm og har ingen problemer haft...

Anmeld

24. februar 2012

Mamalou

roenlund skriver:

nu bor jeg på landet og ved ikke hvor store problemer jeg ville have med babyalarmer der gik på hinanden gvis jeg havde supernova men jeg er rigtig glad for min phillips, ved dog ikke om det er den model du snakker om.

Vi har været tre i samme mg med den alarm og har ingen problemer haft...

Det er denne model:

http://www.elgiganten.dk/product/hjem-pleje/babyprodukter/SCD505/philips-avent-babyalarm-scd505-00

Jeg bor i Aalborg centrum, og jeg synes ofte at der går andre babyalarmer indover. Super Nova er en rigtig populær model, alle i min mødregruppe har en...

Anmeld

24. februar 2012

roenlund

Mamalou skriver:

Det er denne model:

http://www.elgiganten.dk/product/hjem-pleje/babyprodukter/SCD505/philips-avent-babyalarm-scd505-00

Jeg bor i Aalborg centrum, og jeg synes ofte at der går andre babyalarmer indover. Super Nova er en rigtig populær model, alle i min mødregruppe har en...

jeg har denne http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=12921

men har kun givet ca det halve for den på amazon...

Anmeld

24. februar 2012

Mamalou

roenlund skriver:

jeg har denne http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=12921

men har kun givet ca det halve for den på amazon...

Den har også DECT-teknologi Er babydelen ikke stor? Tænker hvis den skal være i barnevognen?

Jeg kunne ikke finde ud af at linke, men der var du skrappere end mig

Anmeld

25. februar 2012

roenlund

Mamalou skriver:

Den har også DECT-teknologi Er babydelen ikke stor? Tænker hvis den skal være i barnevognen?

Jeg kunne ikke finde ud af at linke, men der var du skrappere end mig

man kan stille på sensitiviteten så den står bare nede under vognen og man kan sagtens høre ham, tidligere stillede jeg den bare ovenpå forlæderet (eller hvad det hedder)

Anmeld

25. februar 2012

signe.

Mamalou skriver:

Hej til alle der læser med

Er der nogen, der har erfaring med Philips babyalarm model scd505?

Vi har haft Super Nova indtil nu, men min kæreste tabte babyalarmen to etager ned og det kunne den ikke holde til - sjovt nok Jeg ved at man kan købe en ny baby alarm til omkring 500 kr, men jeg er ærlig talt træt af, at alarmen altid går i andre alarmer og omvendt. Det er s.... træls...

Jeg har hørt at Philips modellen har DECT-teknologi, og derfor ikke går i hinanden. Så jeg overvejer at købe den ovenstående model og betale lidt mere (end hvis jeg købte en Super Nova babydel) og købe en Philips... 

Hvad siger I, der har eller har prøvet en Philips? (med DECT-teknologi)

God weekend!

Vh. Louise

Vi har denne fra Philips. gav 500 kr og vi har ALDRIG haft problemer. den går rent igennem og hverken skratter eller noget.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2012

Albsil

Vi har Philips avent dect 535 og er SÅ glade for den. Dect systemet er så genialt:-)

Anmeld

25. februar 2012

Mamalou

roenlund skriver:

man kan stille på sensitiviteten så den står bare nede under vognen og man kan sagtens høre ham, tidligere stillede jeg den bare ovenpå forlæderet (eller hvad det hedder)

Oki takker for hjælpen! 

Anmeld

25. februar 2012

Mamalou

signe. skriver:

Vi har denne fra Philips. gav 500 kr og vi har ALDRIG haft problemer. den går rent igennem og hverken skratter eller noget.

Super! Jeg er også blevet overbevist om, at vi skal gå efter en alarm fra Philips. 

Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.