Lægesamtale vedr. fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er blevet indkaldt til lægesamtale, på torsdag, omkring min kommende fødsel.

Grunden er at jeg fik en grim bristning ved første fødsel, så vi skal finde ud af om jeg kan føde normalt igen. Jeg vil VIRKELIG gerne føde selv igen, og troede egentlig ikke det ville være noget problem, men åbenbart!  Er godt nok nervøs for den samtale 

Nogen der har prøvet sådan en samtale, og ved hvad der skal forgå? Skal møde på gyn. afdeling så tror I jeg skal undersøges? 

Håber nogen kan hjælpe mig lidt 

19+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Muffinmus

alle der har været igennem en hård fdsel, meget bristning eller aks, får sådan en samtale.Det er helt standard:-)

Ved min, efter aks første gang, aftale vi bare hvordan vi skulle gribe det anden anden gang, sådan med at komme ind når jeg fik veer, smertestillende, krav til fremgang osv osv.

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

alle der har været igennem en hård fdsel, meget bristning eller aks, får sådan en samtale.Det er helt standard:-)

Ved min, efter aks første gang, aftale vi bare hvordan vi skulle gribe det anden anden gang, sådan med at komme ind når jeg fik veer, smertestillende, krav til fremgang osv osv.

Okay tak  Er liidt mere rolig nu. Troede det handlede om at jeg ikke måtte føde normalt igen. Men det du skriver om lyder berolignde, måske der er håb alligevel 

Anmeld

25. februar 2012

Moms

Anonym skriver:

Jeg er blevet indkaldt til lægesamtale, på torsdag, omkring min kommende fødsel.

Grunden er at jeg fik en grim bristning ved første fødsel, så vi skal finde ud af om jeg kan føde normalt igen. Jeg vil VIRKELIG gerne føde selv igen, og troede egentlig ikke det ville være noget problem, men åbenbart!  Er godt nok nervøs for den samtale 

Nogen der har prøvet sådan en samtale, og ved hvad der skal forgå? Skal møde på gyn. afdeling så tror I jeg skal undersøges? 

Håber nogen kan hjælpe mig lidt 

19+3

hmm, jeg bristede også.

3. grads - ikke hele ringmusklen.

Når du siger grim bristning - hvor grim var den så siden du skal til samtale?

Moms

Anmeld

25. februar 2012

Anonym trådstarter

Moms skriver:

hmm, jeg bristede også.

3. grads - ikke hele ringmusklen.

Når du siger grim bristning - hvor grim var den så siden du skal til samtale?

Moms

Jeg fik ligesom dig en 3. grads og kun et enkelt sting i ringmusklen. Desuden bristede jeg en del indvendigt. Jeg har overhovedet ikke haft nogle problemer efterfølgende.

Anmeld

25. februar 2012

Moms

Anonym skriver:

Jeg fik ligesom dig en 3. grads og kun et enkelt sting i ringmusklen. Desuden bristede jeg en del indvendigt. Jeg har overhovedet ikke haft nogle problemer efterfølgende.

Jeg bristede også indvendigt, men ikke så meget.

Det tog vist ikke mere end godt ½ time at blive syet.

Men så skal jeg jo nok også til den samtale, hvis jeg er heldig at blive gravid igen.

Det ser ud til, på et af dine svar, at det er helt rutine.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.