smerter i numsen/balden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.066 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. marts 2009

Anonym trådstarter

Er gravid i 6 månede og har fået sådan en dum smerte i den ene balde lidt lige som en nerve som sidder i klæmme, men alligevel ikke det strækker sig helt hen til numsen og gør rigtig ondt når jeg skal sætte mig ned, og når jeg rejser mig op... Det er værst hvis det er hårdt underlag.

Nogen som har en ide om hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2009

dolly

Jeg skal ikke kunne sige det 100% sikkert, men jeg tror det er din iskasnerve som er i klemme i en muske/væv eller andet. Du kan kontakte en massør og evt høre ham ad, ellers snak med lægen hvis en massør ikke kan hjælpe dig.

Anmeld

25. marts 2009

Anonym trådstarter

dolly skriver:

Jeg skal ikke kunne sige det 100% sikkert, men jeg tror det er din iskasnerve som er i klemme i en muske/væv eller andet.

Nu kan dte godt være jeg spøger dumt, men hvad er en iskasnerve ?

Anmeld

25. marts 2009

Diana...

Det havet jeg os tit og jeg fik at vide at det er babyen der lige trykker på nogen ting i maven. har du ikk os prøvet at dit ben lige pludselig knækker sammen?

Knus Diana

Anmeld

25. marts 2009

Anonym trådstarter

Diana/Claus skriver:

. har du ikk os prøvet at dit ben lige pludselig knækker sammen?

nej det har jeg overhovede ikke haft noget med, har bare godt i røven, og i sær på undersiden af balden

Anmeld

25. marts 2009

Diana...

Anonym skriver:

nej det har jeg overhovede ikke haft noget med, har bare godt i røven, og i sær på undersiden af balden

det lyder som det jeg havet. men prøv at spørg din læge så du sikker.

Anmeld

25. marts 2009

Anonym trådstarter

Diana/Claus skriver:

det lyder som det jeg havet. men prøv at spørg din læge så du sikker.

Har fået en tid på mandag, der skal jeg der op til noget kontrol så vil jeg lige hører ad der, for kan slet ikke rejse mig og hvis jeg sidder på noget hårdt er det lige før jeg græder

Anmeld

26. marts 2009

Tynen

dolly skriver:

Jeg skal ikke kunne sige det 100% sikkert, men jeg tror det er din iskasnerve som er i klemme i en muske/væv eller andet. Du kan kontakte en massør og evt høre ham ad, ellers snak med lægen hvis en massør ikke kan hjælpe dig.

Enig!

Jeg har været delvist lam i r****n de sidste mange uger nu - Fest!

Anmeld

26. marts 2009

Anonym trådstarter

uuuh det er bare blevet så slemt nu, kan ikke sætte mig i sengen uden det gør helt vildt ondt... så overvejer at ringe til lægen i morgen og få tid imorgen i stedet for mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.