Er det nødvendigt med læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

AnnaK89

Har siden onsdag, haft feber on and off. I går aftens var feberen væk. Men i morges vågner jeg med feber, kvalme, svimmelhed og en hals der føles dobbelt så stor 

Indtil videre idag, er min temperatur kun steget og synes bare jeg får det værre og værre 

Kan intet spise og knap få vand ned 

Min mor (I know ) mener jeg skal ringe til lægen, for at blive tjekket, men ved ikke? Og nu tænker jeg også på baby - hvis nu jeg hverken spiser eller drikker, hvad så? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

AnnaK89

24. februar 2012

Nessie

Baby burde jo klare sig fint, den tærer bare på dine reserver, så det er dig der kommer i mangle af alting.
Men synes da bestemt også at du lige skal give lægen et kald, om ikke andet kan han / hun måske give nogle gode råd til hvad du kan spise og drikke

God bedring

Anmeld

24. februar 2012

MortilCilas

Synes du skulle sende dem et kald

Anmeld

24. februar 2012

AnnaK89

Nessie skriver:

Baby burde jo klare sig fint, den tærer bare på dine reserver, så det er dig der kommer i mangle af alting.
Men synes da bestemt også at du lige skal give lægen et kald, om ikke andet kan han / hun måske give nogle gode råd til hvad du kan spise og drikke

God bedring

Ja det rigtig. Bliver bare bekymret for baby-fisen 

Føler bare jeg får det værre og værre  Kan ikke engang rejse mig uden at føle jeg skvatter om  

Anmeld

24. februar 2012

AnnaK89

MortilCilas skriver:

Synes du skulle sende dem et kald

Kunne godt være jeg skulle.

Anmeld

24. februar 2012

Nessie

AnnaKJ skriver:

Ja det rigtig. Bliver bare bekymret for baby-fisen 

Føler bare jeg får det værre og værre  Kan ikke engang rejse mig uden at føle jeg skvatter om  

Så skynd dig at ringe til lægen

Anmeld

24. februar 2012

MortilCilas

AnnaKJ skriver:

Kunne godt være jeg skulle.

For din egen skyld, for du har det ikke ret godt, lyder det til, også når du har høj feber, så skal du altså have noget væske ned!!

Anmeld

24. februar 2012

AnnaK89

MortilCilas skriver:

For din egen skyld, for du har det ikke ret godt, lyder det til, også når du har høj feber, så skal du altså have noget væske ned!!

Ja det er også det  

Ringer op til dem lige nu.

Anmeld

24. februar 2012

MortilCilas

AnnaKJ skriver:

Ja det er også det  

Ringer op til dem lige nu.

Det er godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.