Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har rigtig meget tøj til salg, så har lavet denne tråd kun med kjoler, og en anden tråd kun med bluser, for at gøre det lidt mere overskueligt
Billede 3, 7, 10 og 11 er stadig med prismærke.
Spørg for størrelser
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hva størrelse er dem her ?
AalborgPigen skriver: Hva størrelse er dem her ?
Small, small og large Men de er alle løse i det, og jeg bruger normalt medium og passer dem alle
LunaLykke skriver: Small, small og large Men de er alle løse i det, og jeg bruger normalt medium og passer dem alle
Jeg bruger normalt large og xl.. Så det duer nok ik ! æv bæv
AalborgPigen skriver: HHm Jeg bruger normalt large og xl.. Så det duer nok ik ! æv bæv
HHm
billed 1, 2, den gule og den sort og hvid stribet bluse, 4 stk ialt pris ??
løkkeled skriver: billed 1, 2, den gule og den sort og hvid stribet bluse, 4 stk ialt pris ??
LunaLykke skriver: Har rigtig meget tøj til salg, så har lavet denne tråd kun med kjoler, og en anden tråd kun med bluser, for at gøre det lidt mere overskueligt Str s: Billede 1, 3, 6, 10+11 (samme kjole), 12, 14, 16, Resten er m eller large, men passer alle en medium
Str s:
Billede 1, 3, 6, 10+11 (samme kjole), 12, 14, 16,
Resten er m eller large, men passer alle en medium
hejsa.
hvad vil du have for den orange-hvid stribet strandkjole?
det er den helt gule. skal vi sige 150 inkl porto? kan du ikke sms mig på 30501250 istedet. Trine
mor:) skriver: HHvHvaHvad hejsa. hvad vil du have for den orange-hvid stribet strandkjole?
HHvHvaHvad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128