Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AndreasMor84 skriver: Ej så tager jeg dem begge for de 80 inkl. porto som du skrev tidligere
Ej så tager jeg dem begge for de 80 inkl. porto som du skrev tidligere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så er der lagt lidt mere ind
LunaLykke skriver: Har rigtig meget tøj til salg, så har lavet denne tråd kun med bluser, og en anden tråd kun med kjoler, for at gøre det lidt mere overskueligt Det er primært str. M, men der er også lidt small og large. Dog passer det alt sammen en medium, så de er enten lidt små eller lidt store i størrelsen Men spørg endelig Hættetrøjen på billede 36 er lidt mere falmet i farven end man kan se på billedet , det samme med toppen på billede 38
Har rigtig meget tøj til salg, så har lavet denne tråd kun med bluser, og en anden tråd kun med kjoler, for at gøre det lidt mere overskueligt
Det er primært str. M, men der er også lidt small og large. Dog passer det alt sammen en medium, så de er enten lidt små eller lidt store i størrelsen Men spørg endelig
Hættetrøjen på billede 36 er lidt mere falmet i farven end man kan se på billedet , det samme med toppen på billede 38
Bryndis skriver: Str og pris for billed 4 og 32?
Str og pris for billed 4 og 32?
De er begge medium
str og pris på billede 22? Tror jeg har talt rigtigt, den sorte sag, blomster+"gennemsigtig"
HeidiØ skriver: str og pris på billede 22? Tror jeg har talt rigtigt, den sorte sag, blomster+"gennemsigtig"
LunaLykke skriver: Det er en str medium og pris 50 kr. Inkl porto
Det er en str medium og pris 50 kr. Inkl porto
Tænker lige til imorgen
HeidiØ skriver: Tænker lige til imorgen
cadigan skal du have for den.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128