von missekat skriver:
Hej allesammen.
Jeg søger lidt hjælp fra nye kanter...
Jeg tog 20 kilo på da jeg fik min søn som nu er 2 år... og tabte dem aldrig igen. Jeg har fået testet alt der kan testes hos lægen. Jeg har været på Nupo kur. Det hjalp i den tid jeg var på det... men da jeg stoppede tog jeg alt på igen + 5 kilo.
I øjeblikket spiser jeg de berømte 6 måltider: morgenmad, frokost, aftenmad og 3 gange frugt... derud over dyrker mindst 1 1/2 times motion om ugen.
Er du nogen der kan forklare mig hvorfor der stadigvæk ikke sker noget.
Og ikke nok med at jeg gør hvad jeg kan.. så har jeg også en mor som hele tiden er på nakken af mig...
måske lægge en ekstra gåtur ind med klapvognen i løbet af dagen??
Jeg tabte mig omkring 17 kg på under et år, fordi at jeg pludselig begyndte at bevæge mig meget mere, jeg fik min forbrænding sat igang.. Jeg går omkring 8 km om dagen når jeg skal til og fra busserne for at komme til dagpleje med sønnen og i skole bagefter..
Derudover tager jeg gerne en tur om aftenen på omkring 10 km, hvor sønnike så sover imens..

jeg har skåret mine portionsstørrelser ned, og så spiser jeg kun 1 portion.. Slik og andre gode sager hører weekenden til, og det samme med sodavand.. saftevand er også no go i hverdagene, så drikker altså kun vand..
Det er et spørgsmål om fiberrig kost, og en masse frugt og grønt.. intet hvidt brød, og kartofler er også en af syndebukkene..
det var lige hvad jeg selv har gjort for at smide mine kg..
Anmeld