Det er vildt synes jeg... :O) Men FEDT!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Alexander&Lærke

Mira0911 skriver:

Man erstatter milkshakes for andre måltider... Jeg erstattede milkeshakene ved Morgenmad, middagsmad og eftermiddagen... Så spiste jeg frugt til små mellem måltider, spiste aftensmad som normalt... 

Mange tak for svar, fint at man kan erstatte måltider og ikke behøver at leve af det i fler uger. Tror jeg hopper på vognen og håber det kan starte mit vægtab...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Mira0911

Mette&Alexander skriver:

Mange tak for svar, fint at man kan erstatte måltider og ikke behøver at leve af det i fler uger. Tror jeg hopper på vognen og håber det kan starte mit vægtab...

Startede med det da jeg valgte at gå på slankekur og det har hjulpet... Allévo er på tilbud i denne uge i føtex... 

Anmeld

29. februar 2012

Alexander&Lærke

Mira0911 skriver:

Startede med det da jeg valgte at gå på slankekur og det har hjulpet... Allévo er på tilbud i denne uge i føtex... 

Tak, kvickly har det også på bud til 99,- har lige købt det i dag.... har du prøvede begge varianter og havd syntes du var bedst? Tog du det kun i 14 dage og gik så over til alm sund kost?

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

Mette&Alexander skriver:

Tak, kvickly har det også på bud til 99,- har lige købt det i dag.... har du prøvede begge varianter og havd syntes du var bedst? Tog du det kun i 14 dage og gik så over til alm sund kost?

Fra dag 1 begyndte jeg at spise sundt og har gjort det siden... De første 14 dage brugte jeg shakene... Holdte en pause og er så startet på dem igen... Jeg spiste også sundt selvom jeg tager shakene... 

Jeg har kun smagt jordbæren indtil videre og synes det er god.. Har en chokolade til at stå, glæder mig til at smage den på et tidspunkt... Synes slet ikke Allévo smager af pulver som Nupo gør... 

Anmeld

29. februar 2012

Gravid2012

Mira0911 skriver:

Jeg har faktisk kun brugt milkshakene...  Ja det er fantastisk... Er også forberedt på at der på et tidspunkt vil komme hvor det går lidt langsommere... 

hvad er det for nogle slanke milkshake i snakker om? har i evt. en link?

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

1234567890 skriver:

hvad er det for nogle slanke milkshake i snakker om? har i evt. en link?

Ja her er et.. 

http://allevo.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.