Andre gravide der oplever det samme som jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

OktoberMor

Hej i mødre. 

Advarer på forhånd mod nogle specifikke detaljer!

i tirsdags var jeg til det første lægebesøg, og fik skrevet vandrejournal osv, da jeg ikke så det som et problem den dag så glemte jeg at spørge lægen om noget. 

Håber i kan hjælpe mig, jeg er ca 9+3 henne idag, men den sidste uge har jeg haft småblødninger, det er kun når jeg tørre mig, at der kommer lidt, men der kommer også en lille smule i "trussen", det er frisk blod, men hvis jeg piller mig lidt når jeg er i bad kan jeg ikke rigtigt få noget frem.. Det hele startet egentlig bare med noget brunt udflåd som så nu er udviklet til lidt blodagtigt, det er dog ikke større end en 5 krone! 

Har læst det skulle være ganske normalt, i det første stykke tid af graviditeten, men er der andre der har prøvet det som kan trøste mig, med jeres historier? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

FrkLarsen

Hej i mødre. 

i tirsdags var jeg til det første lægebesøg, og fik skrevet vandrejournal osv, da jeg ikke så det som et problem den dag så glemte jeg at spørge lægen om noget. 

Håber i kan hjælpe mig, jeg er ca 9+3 henne idag, men den sidste uge har jeg haft småblødninger, det er kun når jeg tørre mig, at der kommer lidt, men der kommer også en lille smule i "trussen", det er frisk blod, men hvis jeg piller mig lidt når jeg er i bad kan jeg ikke rigtigt få noget frem.. Det hele startet egentlig bare med noget brunt udflåd som så nu er udviklet til lidt blodagtigt, det er dog ikke større end en 5 krone! 

Har læst det skulle være ganske normalt, i det første stykke tid af graviditeten, men er der andre der har prøvet det som kan trøste mig, med jeres historier? 

Så længe du ikke har smerter ville jeg ikke være bekymret. Synes at du skal kontakte din læge, så han/hun evt lige kunne kigge på dig 

Meego

Anmeld

24. februar 2012

Muffinmus

har både gode og dårlige oplevelser..men i min verden er blod lid med abort eller truende abort. hvis babyen så overlever, som lillesøster her i maven gjorde den her gang er jeg mere end heldig:-)

Så du må se tiden an desværre.

Anmeld

24. februar 2012

Camillos

putput92 skriver:

Hej i mødre. 

jeg sidder i eksakte samme problem bortset fra jeg er nået til det brunlige udflåd stadiie og jeg er kun 5+6 uger henne. Jeg har aborteret 5 gange, dog har foster altid kæmpet for at blive oppe i mig og jeg har skulle have en udskrabning pga manglende hjerte aktivitet. 

Jeg har snakket med den Gyn jeg er tilknyttet efter gentagne aborter og har fået afvide jeg skal HOLDE MIG I RO, pga den brune udflåd. Og jeg skal så til scanning på mandag. 

Nu er det weekend og ved ikke om du arbejder, og arbejder weekend, men synes du skal snakke med vagtlægen og hører hans vurdering af situationen. Jeg har det lige som dig lige nu, det er et mareidt at være bange for at miste. 

Du kan evt være heldig han smider dig til en scanning så du kan få vished om at der er hjerteaktivitet 

Anmeld

24. februar 2012

KittyMaMa

putput92 skriver:

Hej i mødre. 

26% af alle kvinder bløder under deres graviditet, uden det betyder noget. - Man finder som oftest aldrig ud af hvad det skyldes. 

Jeg blødte i nogle uger fra uge 8 og frem og jeg har en fin lille pige på tre uger i dag. Så selvom det selvfølgelig kan være tegn på noget skidt, behøver det ikke at være det! Jeg gik til lægen og fik det tjekket, - jeg blev scannet og alt var som det skulle være. 

Så jeg ville gå til lægen, - om ikke andet, så for at få ro i sjælen og noget afklaring!

Pøj pøj!

/Katja

Anmeld

24. februar 2012

mariesmavse92

Du skal selvfølgelig kontakte din læge hvis du er bekymret, men jeg havde det også sådan i starten og der var ikke noget galt, og nu er hun snart stor nok til at blive født tillykke med graviditeten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.