Hvor hører jeg til? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

Røverdatter

Hej allesammen, Jeg er helt ny herinde på "debatter"-siderne..

Jeg havde termin d. 19.september, men fødte først d. 5.oktober. Hører jeg så til i denne gruppe eller oktober gruppen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

HeidiØ

Himmelsmil skriver:

Jeg havde termin d. 19.september, men fødte først d. 5.oktober. Hører jeg så til i denne gruppe eller oktober gruppen?

Vi har et par stykker herinde der havde termin i sept men fødte i oktober .. så du er helt sikkert velkommen herinde! .. Mener faktisk to har født efter dig endda

Så jeg sir velkommen!

Anmeld

24. februar 2012

Frejsmor

Himmelsmil skriver:

Wow så gik du da også en del over tid hva?

Men jeg tror egentlig det er op til dig, hvad du helst vil.. Er rimelig sikker på du er velkommen i begge grupper..

Min Frej kunne ligeså godt have haft fødselsdag i oktober som september(han kom den 30/9), og ligemeget hvad var jeg blevet i denne her gruppe..

Tror også der er lidt mere gang i den her i september-gruppen..

Du er i hvert fald velkommen

Anmeld

24. februar 2012

SaNiNa

Som sagt så kan vi frit vælge eller bruge begge

Men hvis jeg selv var gået mere overtid var jeg jo også endt i oktober månede, men ville nok ikke kunne flytte for det er jo de piger herinde jeg har fulgt.

Så du er mere end velkommen

Anmeld

24. februar 2012

Kofoed.

Du må meget gerne være med her Tror faktisk der sker mere herinde, men er da ikke sikker

Anmeld

24. februar 2012

Røverdatter

Tak tak allesammen 

tror jeg bliver herinde, for som du også siger Kofoed. så ligner det at der er mere gang i den herinde

Og tak for velkomsten -selvom jeg er lidt sent på den.. Havde faktisk slet ikke () opdaget at der fandtes termins-grupper... 

Anmeld

24. februar 2012

Ka+Ma=Be

Himmelsmil skriver:

Tak tak allesammen 

tror jeg bliver herinde, for som du også siger Kofoed. så ligner det at der er mere gang i den herinde

Og tak for velkomsten -selvom jeg er lidt sent på den.. Havde faktisk slet ikke () opdaget at der fandtes termins-grupper... 

Ja jeg gentager jo bare alle de andre! Men bliv da endelig i vores gruppe! Der er altid gang i den hehe

Jeg ser i hvert fald ikke så meget aktivitet inde i oktobergruppen 

Så også stort velkommen herfra 

Anmeld

26. februar 2012

MomInTheMaking

Himmelsmil skriver:

Velkommen til..

Jeg havde selv termin d. 18 september og fødte d. 3 oktober.

Håber du får glæde af gruppen, det er nogen dejlige damer der er herinde^^

-Sheila

Anmeld

27. februar 2012

Mira0911

Himmelsmil skriver:

Tak tak allesammen 

Ja selvfølgelig må du være herinde.... 

velkommen til... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.