Sikke udhvilet jeg føler mig ! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. marts 2009

Anja

Esther har simpelthen sovet igennem for første gang i nat

Hun fik grøntsagsmos kl 18.30, fik flaske kl 20.15 og kom i seng. Hun vågnede ikke før kl 05.30 ! Hun plejer at vågne så tidligt og være frisk, men hun plejer altså også at vågne ca kl 2 og spise.

Jeg føler mig vildt udhvilet lige nu - men får nok også brug for det, for Elias har stadig skoldkopper og Jonas har fået lov at få en kammerat på besøg efter børnehave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2009

malou

Anja skriver:

Esther har simpelthen sovet igennem for første gang i nat

Hun fik grøntsagsmos kl 18.30, fik flaske kl 20.15 og kom i seng. Hun vågnede ikke før kl 05.30 ! Hun plejer at vågne så tidligt og være frisk, men hun plejer altså også at vågne ca kl 2 og spise.

Jeg føler mig vildt udhvilet lige nu - men får nok også brug for det, for Elias har stadig skoldkopper og Jonas har fået lov at få en kammerat på besøg efter børnehave.

Hvor skønt!!!!!!! TILLYKKE.. smiler. Jeg har været så heldig at Victor har sovet igennem hver nat (med få undtagelser) fra han var 2 md.. så her i det lille svenske hus er jeg dejlig frisk og udhvilet hver dag. Håber for dig det fortsætter... man bliver jo helt menneske igen efter sin tid som Zombie...

stort knus malou

Anmeld

25. marts 2009

Anja

Ja, jeg håber også det fortsætter.

Er Victor flaskebarn ? De sover nemlig ofte tidligt igennem fordi mme mætter mere. Esther begyndte at få halv flaske halv amning for et par uger siden og nu sover hun meget længere tid ad gangen. De første 4 mdr spiste hun mindste hver 3. time ofte hver 2. time hele døgnet ! Man bliver så træt så træt ! Så det er en kæmpe forskel for mig, at hun kun spiser EN gang om natten - eller slet ikke

Anmeld

25. marts 2009

malou

Anja skriver:

Ja, jeg håber også det fortsætter.

Er Victor flaskebarn ? De sover nemlig ofte tidligt igennem fordi mme mætter mere. Esther begyndte at få halv flaske halv amning for et par uger siden og nu sover hun meget længere tid ad gangen. De første 4 mdr spiste hun mindste hver 3. time ofte hver 2. time hele døgnet ! Man bliver så træt så træt ! Så det er en kæmpe forskel for mig, at hun kun spiser EN gang om natten - eller slet ikke

Ja han blev desværre flaskebarn.... følte mig som kæmpe fiasko fordi jeg ikke kunne amme... men nu er jeg glad for han er flaskebarn fordi det giver mig lidt mere frihed... og han vokser jo fint alligevel. Men i starten var jeg godtnok knust over det... Nu er jeg skiftet til nan 2, den mætter mere og så kommer der et par mål grøn allomin i for at løsne hans afføring lidt. Vi er startet op med havregrød og kart. mos.... mums han guffer i sig. Men hvad tid på døgnet er bedst at give grød ??(han får kun 1 gang om dagen endnu... har fået det 11/2 uges tid nu) Ligenu får han det ved 16 tiden..

knus malou

Anmeld

25. marts 2009

Anja

Altså ikke for at blande mig, men du må helst ikke give ham havregrød endnu. Der er gluten i havregryn lige som i brød og det skal de helst være 6 mdr før de får. Kan ikke huske om det er fordi det kan fremkalde allergi eller om de bare ikke kan nedbryde det.

Jeg har begge gange starte med grød om aftenen lige før eller efter vores aftensmad. Når jeg giver grød er det risgrød eller hirsegrød med hjemmelavet frugtmos enten blandet i eller som dessert.

Nu hvor Esther får 3 skemåltider får hun. ca kl 7 grød med frugt, kl 12 grød med frugt, kl 18 grøntsagsmos

Når hun er 6 mdr skifter jeg til havregrød med frugt om morgenen.

Hun spiser alt med velbehag og er oppe på ret store portioner. Hun spiser let mere en en dl grød + frugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.