tænder på veninden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.123 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2012

Anonym trådstarter

har en veninde. ja hun er faktisk min bedste veninde.. men jeg tænder også på hende rent seksuelt.. vi kan ævle om alt muligt.. men lige den her har jeg holdt for mig selv.. 

bør jeg fortælle hende det eller skal jeg lade det være.. ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Shoppingmor

Medmindre hun selv er til piger, synes jeg måske ikke det er så smart at fortælle hende det...Ville sgu selv blive lidt stram i betrækket, hvis een af mine veninder fortalte mig den slags...

Derudover tænker jeg at du måske skulle prøve at lægge lidt bånd på dig selv, især, hvis din veninde som sagt IKKE er til piger...

Anmeld

24. februar 2012

Annana89

Hvis jeg var din veninde ville jeg helst være den oplysning foruden!Ville nok føle at det så blev meget akavet at være sammen med dig!

Hvis hun selv er til kvinder er det måske noget andet!

Og så er det vigtigt at påpege at der jo nok ikke er noget i vejen med din lyst!! Det vil nok bare være svært for din veninde at forholde sig til!

Anmeld

24. februar 2012

Troldemommi

Jeg ville også holde det for mig selv, medmindre din veninde er lesbisk :-)

Monica

Anmeld

24. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

har en veninde. ja hun er faktisk min bedste veninde.. men jeg tænder også på hende rent seksuelt.. vi kan ævle om alt muligt.. men lige den her har jeg holdt for mig selv.. 

bør jeg fortælle hende det eller skal jeg lade det være.. ??

det kommer MEGET an på hvordan din veninde har det med sådanne ting, hvis hun sletslet ikke er til piger og finder det frastødende så synes jeg ikke du skal sige det..

men hvis hun derimod er åbensindet, ligeglad eller rent faktis til piger kan du sagtens sige det

- jeg har en rigtig god veninde, som har fortalt mig hun tænder på mig, det har intet ændret i vores forhold, på trods af jeg altså har en kæreste og ikke er til piger, men det nok fordi jeg er ret laizes-faire på det punkt, det jo lidt det samme for mig at jeg har drenge venner der synes jeg er lækker fordi jeg har store patter altså :p

Anmeld

24. februar 2012

Frk-Lotusblomst

det kommer MEGET an på hvordan din veninde har det med sådanne ting, hvis hun sletslet ikke er til piger og finder det frastødende så synes jeg ikke du skal sige det..

men hvis hun derimod er åbensindet, ligeglad eller rent faktis til piger kan du sagtens sige det

- jeg har en rigtig god veninde, som har fortalt mig hun tænder på mig, det har intet ændret i vores forhold, på trods af jeg altså har en kæreste og ikke er til piger, men det nok fordi jeg er ret laizes-faire på det punkt, det jo lidt det samme for mig at jeg har drenge venner der synes jeg er lækker fordi jeg har store patter altså :p

Kunne ikke have sagt det bedre selv..
Det må på ingen måde komme imellem jer. Og hvis min veninde gik med sådanne tanker ville jeg helt klart have hun skulle sige det til mig..Der ville ikke komme noget seksuelt ud af det da jeg på ingen måde er til piger og har min fantastiske kæreste. Men jeg vil hellere have hun er ærlig om disse ting end gå og gemme på dem og måske tage afstand...

Det må være rigtig svært at gå med sådanne tanker/følelser og være så tæt på en uden at kunne snakke om det..

Anmeld

24. februar 2012

NinaNymannMadsen

som de andre siger. hold det for dig selv med mindre din veninde også er til piger.

jeg er selv biseksuel og har nogen veninder jeg også tænder lidt på men siger det ikke til dem da de ikke selv er til piger så syntes ikke jeg vil sige det, heller gå med det selv.
min kæreste (som er en mand/dreng) ved godt jeg er biseksuel og er afklaret med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.