Plukveer hvert 6 minut.. Er det så nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Anonym trådstarter

Har (endnu engang) haft regelmæssige plukveer, de strammer helt om i lænden og ned i låret af og til.. De kommer hvert 6 minut (ca) ... Er det snart nu? er 3 gangs, og lidt træt af regelmæssige plukveer som aldrig bliver til mere! ... Har ikke oplevet at fødslen er startet med veer, men SKAL der være tegnblødning og SKAL slimproppen gå, før de virker? altså før man udvider sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

ESV

Anonym skriver:

Har (endnu engang) haft regelmæssige plukveer, de strammer helt om i lænden og ned i låret af og til.. De kommer hvert 6 minut (ca) ... Er det snart nu? er 3 gangs, og lidt træt af regelmæssige plukveer som aldrig bliver til mere! ... Har ikke oplevet at fødslen er startet med veer, men SKAL der være tegnblødning og SKAL slimproppen gå, før de virker? altså før man udvider sig..

Altså jeg blødte overhovedet ikke og har ingen anelse om hvornår min slimprop gik. Min fødsel startede med veer. Men om det er nu er jo ikke til at sige, det må tiden vise!

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Altså jeg blødte overhovedet ikke og har ingen anelse om hvornår min slimprop gik. Min fødsel startede med veer. Men om det er nu er jo ikke til at sige, det må tiden vise!

Tak for svar ,,. Så er der måske håb forude!

Anmeld

23. februar 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Min fødsel startede med plukveer der blev mere og mere hyppige og tiltog i kraft og længde... Ellers havde jeg ingen andre tegn

Held og lykke

Anmeld

23. februar 2012

jeanne-skat

min slimprop gik 5 dage før jeg fik akutkejsersnit

Anmeld

23. februar 2012

Muffinmus

svært at sige...de siger jo at 3 gang bliver man netop snydt af kraftige plukveer der så stopper igen. DEt har min jm lige advaret mig om sidste gang jeg var der,at jeg først skulle tro jeg var i fødsel når de gjorde meget ve-ondt.

Så det må jeg jo prøve:-)

Men er det nu, så kommer de rigtige veer jo også i gang snarest, og ellers går dine plukveer i sig selv igen på et tidspunkt.Havde selv regelmæssige plukveer i et par uger iden de blev til rigtige veer, men der var jeg så heler ikke i tvivl, de bed meget mere.

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

svært at sige...de siger jo at 3 gang bliver man netop snydt af kraftige plukveer der så stopper igen. DEt har min jm lige advaret mig om sidste gang jeg var der,at jeg først skulle tro jeg var i fødsel når de gjorde meget ve-ondt.

Så det må jeg jo prøve:-)

Men er det nu, så kommer de rigtige veer jo også i gang snarest, og ellers går dine plukveer i sig selv igen på et tidspunkt.Havde selv regelmæssige plukveer i et par uger iden de blev til rigtige veer, men der var jeg så heler ikke i tvivl, de bed meget mere.

Puh det er svært! ... Den niver lidt i lænden.. Ved min sidste fødsel gik vandet, og så fik jeg veer efterfølgende, men jeg syntes ikke at de gjorde ondt, ikke før jeg var 8 cm åben .. Bliver jo næsten helt nervøs for om jeg opdager at det ER veer, i tide

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Snydt IGEN!! Det hele gik i sig selv igen, efter vi gik i seng.. Suk.. Gad vide hvor længe jeg skal snydes af de der slemme plukveer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.