Md scan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Unalisa

Endeeeeeeeeligt er det min tur til md imorgeeeen , og jeg glæææædeeer mig heeelt vild.... Selv om jeg tænker om alt er i orden osv,... Kan jeg heller ikke lade være med at glæde mig for meget... Jeg hååååber vi kan de kønnet, ih er så nyssgerrig... Vi har i forvejen en dreng på 2 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Nattøs

Unalisa skriver:

Endeeeeeeeeligt er det min tur til md imorgeeeen , og jeg glæææædeeer mig heeelt vild.... Selv om jeg tænker om alt er i orden osv,... Kan jeg heller ikke lade være med at glæde mig for meget... Jeg hååååber vi kan de kønnet, ih er så nyssgerrig... Vi har i forvejen en dreng på 2 år

jeg skal onsdag

Anmeld

23. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih spændene for jer og ja det er altså bare en dejlig oplevelse. Syntes stadig det er helt vildt at man sådan ka se ind til den bette! Og ja spændene om i ka se kønnet. Det ku vi ik første gang og fik en 3 d scaning i uge 28. Her anden gang ku vi heller ik se kønnet i uge 19+3. Håber vi ka se det i uge 24 til kontrol scaning! Vh stine

Anmeld

24. februar 2012

projekt-ønskebarn

Held og lykke, håber for dig at den lille bebs er lidt samarbejdsvillig  

Anmeld

24. februar 2012

Unalisa

Tak piger.... Jeg håber også den bette er samarbejdsvillig

Anmeld

24. februar 2012

Bassemor<3

Deeeeeejligt jeg glææææder mig på diiiine vegne 

Anmeld

24. februar 2012

Unalisa

Sååååå er spænding udløst !!!! Har lige fundet ud af at vi ventet en helt igennem Perfekt PIGE

Anmeld

24. februar 2012

babymus77

Unalisa skriver:

Sååååå er spænding udløst !!!! Har lige fundet ud af at vi ventet en helt igennem Perfekt PIGE

Stort tillykke med den fine scanning;-) og den lille pige;-)

Anmeld

24. februar 2012

Pige2009

Unalisa skriver:

Dejligt. Tillykke

Anmeld

24. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tillykke, tillykke piger er bare de bedste at starte ud med!! Vh Stine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.