Vil i se vores dejlige lille frederik i 3D??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

baby84

Ja så var vi til 3d scanning i går. Selvfølgelig var han ikke særlig samarbejdsvillig. Han sov som en sten og vendte allerede hovedet nedad i bækkenet. Vi fik ca 5 min hvor vi så halvdelen af hans ansigt og så drejede han ellers sit lille fine hoved ind mod moderkagen så vi kun kunne se det ene øre. Typisk når der var sat en hel time af, men heldigvis får vi en ny scanning om 3 uger.

Nå men vi fik et par billeder som sagde lidt om hvordan han ser ud..ligner sin far så det er fantastisk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Koen.

En sød lille frederik

Anmeld

23. februar 2012

JH12

Nåh en fin lille Frederik .. og det blev da alligevel til nogle gode billeder, også ligger han fint i søvne og smiler  ..
Men synd i får en ny scanning, gid det var mig- min pige sov også hele vejen igennem, og hendes hænder var HELE tiden oppe i hovedet, eller i munden.. Men det bliver da rigtig dejligt at se ham igen, det er jo aldrig dårligt

Vores lille pige har også allerede lagt hovedet ned af, og vi har fået afvide at hun nu bliver liggende sådan..

Anmeld

23. februar 2012

Kruse90

nuurh hvor er han fiin

Dejligt med en ny scanning nu hvor han ikke var særlig samarbejdsvillig.

Kram Carina

Anmeld

23. februar 2012

Camillee

er vild med det sidste billede (: en rigtigt køn lille Frederik

Anmeld

24. februar 2012

NNL

Hvor er han dog sød og dejlig

Anmeld

24. februar 2012

Sille86

Hvor er han nusser.. Hvor langt henne er du..? Vi skal nemlig skannes om en uge og der er jeg 28 uger henne... Knus

Anmeld

27. februar 2012

baby84

Joyce1986 skriver:

Nåh en fin lille Frederik .. og det blev da alligevel til nogle gode billeder, også ligger han fint i søvne og smiler  ..
Men synd i får en ny scanning, gid det var mig- min pige sov også hele vejen igennem, og hendes hænder var HELE tiden oppe i hovedet, eller i munden.. Men det bliver da rigtig dejligt at se ham igen, det er jo aldrig dårligt

Vores lille pige har også allerede lagt hovedet ned af, og vi har fået afvide at hun nu bliver liggende sådan..

tak synes også bare han er fin

Ja i burde da også have fået en ny scanning. Vi sagde også bare pænt ja tak Håber bare vi kan se noget når vi når 2-3 uger frem. Desværre havde hun ikke en tid før.

Anmeld

27. februar 2012

baby84

Kruse90 skriver:

nuurh hvor er han fiin

Dejligt med en ny scanning nu hvor han ikke var særlig samarbejdsvillig.

Kram Carina

Tak..vi er også smask forelskede...Deter vi jo alle i vores bette små pus.

Carina jeg kan nok desværre ikke komme med til mødregruppe-møde hos dig i week. Er blevet inviteret på weekend ophold i kbh, som jeg ikke har kunne sige nej til, men håber der kommer en anden mulighed. Vil i hvert fald rigtig gerne møde jer.

Anmeld

27. februar 2012

baby84

Camillee skriver:

er vild med det sidste billede (: en rigtigt køn lille Frederik

Taaakk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.