hjerteblink?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

253 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Camillos

Når jeg læser rundt omkring på nettet er der maget delte meninger om hvornår man ser hjerteblink? 

Jeg har læst mange steder at hjertet begynder at slå på foster i starten af 6+ uge.. ? 

Andre steder læser jeg man først kan se hjerteblink ved skanning i uge 7+? 

Jeg håber sådan at se et hjerte slå når jeg skal til scanning mandag da er jeg 6+2 .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

MKuhr

Camillos skriver:

Når jeg læser rundt omkring på nettet er der maget delte meninger om hvornår man ser hjerteblink? 

Jeg har læst mange steder at hjertet begynder at slå på foster i starten af 6+ uge.. ? 

Andre steder læser jeg man først kan se hjerteblink ved skanning i uge 7+? 

Jeg håber sådan at se et hjerte slå når jeg skal til scanning mandag da er jeg 6+2 .. 

Vi har kunne se hjerteblink og da var jeg 6 uger henne  

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

Mrs. skriver:

Vi har kunne se hjerteblink og da var jeg 6 uger henne  

Uha ... håber sådan jeg ser det gør jeg så det første gang i alle mine graviditeter det er lykkes at få hjerte aktivitet..

Anmeld

23. februar 2012

MKuhr

Camillos skriver:

Uha ... håber sådan jeg ser det gør jeg så det første gang i alle mine graviditeter det er lykkes at få hjerte aktivitet..

Det er en fantastisk oplevelse, især når du er lidt længere henne hvor man ken se det hele så snart skanneren bliver sat på maven, så er der ingen tvivl om noget. så sjovt.  

Håber i får en dejlig dag  på hjerteblink

Anmeld

23. februar 2012

Camillos

Mrs. skriver:

Det er en fantastisk oplevelse, især når du er lidt længere henne hvor man ken se det hele så snart skanneren bliver sat på maven, så er der ingen tvivl om noget. så sjovt.  

Håber i får en dejlig dag  på hjerteblink

tak skal du ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.